Pinkpop 2025

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
304
330
Zou Fontaines DC een optie zijn voor Pinkpop als sub of afsluiter 2e podium? Of (en dat denk ik eigenlijk), is het meer headliner voor BKS of DTRH?
Sowieso wel een headliner voor BKS volgend jaar. Ik zie Vampire Weekend nog wel terugkomen voor DTRH (want lekker dansen)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.499
2.636
Zou Fontaines DC een optie zijn voor Pinkpop als sub of afsluiter 2e podium? Of (en dat denk ik eigenlijk), is het meer headliner voor BKS of DTRH?
Vind ze meer passen op BKS, LL of DTRH eigenlijk. En verwacht ze op BKS als headliner. DTRH zal niet vanwege die grote show in Londen dat weekend.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.441
6.685
Ik had al eens een voorschot op voorspellingen NL acts gedaan en een aantal BE acts, naast enkele headliners

nu ook een voorspelling van pop acts uitgaande van de momenteel populaire playlists voor Sky en Q:
Shaboozy, Mark Ambor, Myles Smith, Dasha, Cyril, Benson Boone, Alex Warren
...en ik voeg er nog ff aan toe dat ik SERA dan ook wel terug verwacht op Pinkpop in 2025, maar dan op Noord of opener op Zuid
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.499
2.636
Qua NL/BE gok ik op een Oscar and the Wolf, WIES, Personal Trainer, Suzan en Freek, zoiets.
Logische namen, al kunnen die allemaal (behalve die laatste) net zo goed op een DTRH worden geprogrammeerd.

Na die show op BKS zie ik the Haunted Youth wel terugkeren op Pinkpop en je mag hopen dat Pinkpop een Tramhaus of zo een keer aandurft.

En Pinkpop is er afgelopen jaren aan weten te ontkomen, maar na Lowlands, DTRH en 2x BKS vrees ik dat jullie toch echt aan Merol moeten geloven...
 
  • Leuk
Waarderingen: puncturewounds

robbie

Playlistbediener
5 nov 2018
10
4
Mijn voorspelling voor Pinkpop 2025: Ik vermoed dat we geen DJ als afsluiter zullen zien. In plaats daarvan verwacht ik een grote verrassing, zoals Eminem of Harry Styles. Ook zullen artiesten zoals Noah Kahan en Shaboozey meer aandacht krijgen op de line-up. Persoonlijk hoop ik dat er meer ruimte komt voor harde gitaren.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.441
6.685
Met betrekking tot Camping B

https://www.l1nieuws.nl/nieuws/2718997/landal-meldt-zich-voor-bungalowpark-landgraaf

Landal meldt zich voor bungalowpark Landgraaf

Voor de ontwikkeling van een bungalowpark in Landgraaf heeft zich één gegadigde gemeld, namelijk Landal Greenparks.
Landgraaf wil het gebied rond de Rouenhof, vlakbij Mondo Verde en Megaland, ontwikkelen tot een bungalowpark. Daarom werd er vorig jaar een openbare aanbesteding gestart. Nu de deadline is verstreken, is een consortium van aannemer Koenen Bouw, Kontour Vastgoed Nederland en Landal Greenparks de enige kandidaat om het park te realiseren. De gemeente gaat nu het gesprek aan om tot een intentieovereenkomst te komen.

Meer toeristen
De plannen van de gemeente passen in het beleid van Parkstad om meer toeristen naar het gebied te krijgen. Parkstad won in 2017 de Tourism for Tomorrow Award. De regio kreeg de prestigieuze prijs voor de transitie van mijnregio naar toeristisch gebied. Met onder meer Mondo Verde en de Gaia Zoo zijn er al de nodige attracties, maar het ontbreekt nog aan mogelijkheden om te overnachten.

Eigenaar
De gemeente Landgraaf is zelf eigenaar van het gebied Rouenhof, dat 28 hectare groot is. Op dit moment is het nog een wandel- en recreatiegebied. Tijdens Pinkpop is het terrein in gebruik als 'Camping B'. Er zouden 150 tot 250 recreatiewoningen moeten komen. Maar de gemeente wil het gebied ook open houden voor de eigen inwoners.

Kritiek
Waar de gemeente en ondernemers enthousiast zijn, is er ook een kritisch geluid. Zo zijn de Milieufederatie Limburg en het IVN Landgraaf minder blij met de plannen. "Bij elke locatie is er wel een reden te bedenken waarom het daar wél kan", zegt Ton Hermanussen van Milieufederatie Limburg. "Maar het zit hem juist in het cumulatieve effect, als je alle vakantieparken bij elkaar optelt worden het er gewoon te veel."
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.327
2.683
Met betrekking tot Camping B

https://www.l1nieuws.nl/nieuws/2718997/landal-meldt-zich-voor-bungalowpark-landgraaf

Landal meldt zich voor bungalowpark Landgraaf

Voor de ontwikkeling van een bungalowpark in Landgraaf heeft zich één gegadigde gemeld, namelijk Landal Greenparks.
Landgraaf wil het gebied rond de Rouenhof, vlakbij Mondo Verde en Megaland, ontwikkelen tot een bungalowpark. Daarom werd er vorig jaar een openbare aanbesteding gestart. Nu de deadline is verstreken, is een consortium van aannemer Koenen Bouw, Kontour Vastgoed Nederland en Landal Greenparks de enige kandidaat om het park te realiseren. De gemeente gaat nu het gesprek aan om tot een intentieovereenkomst te komen.

Meer toeristen
De plannen van de gemeente passen in het beleid van Parkstad om meer toeristen naar het gebied te krijgen. Parkstad won in 2017 de Tourism for Tomorrow Award. De regio kreeg de prestigieuze prijs voor de transitie van mijnregio naar toeristisch gebied. Met onder meer Mondo Verde en de Gaia Zoo zijn er al de nodige attracties, maar het ontbreekt nog aan mogelijkheden om te overnachten.

Eigenaar
De gemeente Landgraaf is zelf eigenaar van het gebied Rouenhof, dat 28 hectare groot is. Op dit moment is het nog een wandel- en recreatiegebied. Tijdens Pinkpop is het terrein in gebruik als 'Camping B'. Er zouden 150 tot 250 recreatiewoningen moeten komen. Maar de gemeente wil het gebied ook open houden voor de eigen inwoners.

Kritiek
Waar de gemeente en ondernemers enthousiast zijn, is er ook een kritisch geluid. Zo zijn de Milieufederatie Limburg en het IVN Landgraaf minder blij met de plannen. "Bij elke locatie is er wel een reden te bedenken waarom het daar wél kan", zegt Ton Hermanussen van Milieufederatie Limburg. "Maar het zit hem juist in het cumulatieve effect, als je alle vakantieparken bij elkaar optelt worden het er gewoon te veel."
Ik werd boos toen ik dit vanmorgen las. Het moet niet gekker worden. Camping B kun je zo wel vergeten. En ja misschien kun je gedurende Pinkpop bungalows aanbieden maar die zullen heel duur zijn en de capaciteit zal veel minder zijn dan normaal bij camping B.

Ik vind het een mooi stukje natuur in Landgraaf en kom er graag om te wandelen of joggen en stoor me dat dit nu naar een vakantiepark gaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.120
503
Dat brengt meer op dan 1 weekend PP camping B.Kunnen ze meteen ook Mondo Verde inlijven...Heel vroeger was er ook sprake van om in de hellingen van Strijthagen huisjes te realiseren maar dat hebben we na veel protesten kunnen afwenden.Tsja stiltegebied??Benieuwd als dit door gaat wat de prijzen zullen zijn tijdens de PP week/end.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
490
200
Als ze Sam Fender maar binnen harken...
Het nieuwe album laat niet heel lang meer opzich wachten en wat ik er al van gehoord heb klinkt het weer super!
Zou wat mij betreft een goede nieuwe headliner zijn, met fontaines d.c. als afsluiter op de 3fm stage.
En een disturbed die nog moet inhalen heb je al een mooie bovenkant 😎
 
  • Leuk
Waarderingen: D02 en JohndeBever

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.441
6.685
Het is nog erg vroeg voor redelijk correcte voorspellingen... Maar ik heb eea toch even gebundeld en opgesomd

Voor Pinkpop 2025 puzzel ik al langzaam naar een voorspelling, het is nog veel google en schrappen… Kijken wat er populair is bij Sky of Q, wie zijn er nieuw bij 3FM, wat doen de mainstream hitlijsten van dit moment of van afgelopen jaar. Wat zijn de festivalacts die niet op Pinkpop stonden in 2024, maar wel op andere festivals rond Pinkpop of zelfs de Amerikaanse festivals of eventueel de geruchten voor het Zuid Amerikaanse voorjaar festivals van 2025. Het is nog allemaal een blinde vlek, dus er zal nog wel veel veranderen aan mijn voorspelling voor Pinkpop 2025! Maar dit is wat ik tot nu toe kan bedenken als optionele lineup als realistisch voor Pinkpop volgend jaar

Foo Fighters, Rihanna, Eminem,
Post Malone, Kylie Minoque, Olivia Rodrigo, Gojira, Paramore, Oscar and the Wolf,
Within Temptation, Fred Again…, Teddy Swims, Lost Frequencies, Micheal Kiwanuka,
Kane, Carly Rae Jepsen, The Gaslight Anthem, Disturbed, Black Pumas, Bleachers, Clairo,
Kris Kross Amsterdam, Sabrina Carpenter, The Teskey Brothers, Two Door Cinema Club,
Racoon, Rema, Shaboozy, Mark Ambor, Myles Smith, Dasha, Cyril, Benson Boone, Alex Warren,
Chappell Roan, Tom Grennan, Trousdale, David Kushner, The Streets, Hannah Mae, Maeu,
Suzan en Freek, Claude, SERA, Merol, Miss Montreal, Kraantje Pappie, Metejoor, Snelle,
Flemming, Sloper, Roxanne Hazes, Lenny Monsou, Bizzey, Roxy Dekker, Haevn,
Anna-Rose Clayton, Adriaan Persons, Neomi, Zoe Livay, Zoe Tauran, Maksim Stojanac
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en brutus257

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.699
5.193
Het is nog erg vroeg voor redelijk correcte voorspellingen... Maar ik heb eea toch even gebundeld en opgesomd

Voor Pinkpop 2025 puzzel ik al langzaam naar een voorspelling, het is nog veel google en schrappen… Kijken wat er populair is bij Sky of Q, wie zijn er nieuw bij 3FM, wat doen de mainstream hitlijsten van dit moment of van afgelopen jaar. Wat zijn de festivalacts die niet op Pinkpop stonden in 2024, maar wel op andere festivals rond Pinkpop of zelfs de Amerikaanse festivals of eventueel de geruchten voor het Zuid Amerikaanse voorjaar festivals van 2025. Het is nog allemaal een blinde vlek, dus er zal nog wel veel veranderen aan mijn voorspelling voor Pinkpop 2025! Maar dit is wat ik tot nu toe kan bedenken als optionele lineup als realistisch voor Pinkpop volgend jaar

Foo Fighters, Rihanna, Eminem,
Post Malone, Kylie Minoque, Olivia Rodrigo, Gojira, Paramore, Oscar and the Wolf,
Within Temptation, Fred Again…, Teddy Swims, Lost Frequencies, Micheal Kiwanuka,
Kane, Carly Rae Jepsen, The Gaslight Anthem, Disturbed, Black Pumas, Bleachers, Clairo,
Kris Kross Amsterdam, Sabrina Carpenter, The Teskey Brothers, Two Door Cinema Club,
Racoon, Rema, Shaboozy, Mark Ambor, Myles Smith, Dasha, Cyril, Benson Boone, Alex Warren,
Chappell Roan, Tom Grennan, Trousdale, David Kushner, The Streets, Hannah Mae, Maeu,
Suzan en Freek, Claude, SERA, Merol, Miss Montreal, Kraantje Pappie, Metejoor, Snelle,
Flemming, Sloper, Roxanne Hazes, Lenny Monsou, Bizzey, Roxy Dekker, Haevn,
Anna-Rose Clayton, Adriaan Persons, Neomi, Zoe Livay, Zoe Tauran, Maksim Stojanac
Behoorlijk enthousiast, en bovenaan ook niet heel realistisch maar zou wel heel gaaf zijn.

Laat het hier maar op lijken.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.499
2.636
Het is nog erg vroeg voor redelijk correcte voorspellingen... Maar ik heb eea toch even gebundeld en opgesomd

Voor Pinkpop 2025 puzzel ik al langzaam naar een voorspelling, het is nog veel google en schrappen… Kijken wat er populair is bij Sky of Q, wie zijn er nieuw bij 3FM, wat doen de mainstream hitlijsten van dit moment of van afgelopen jaar. Wat zijn de festivalacts die niet op Pinkpop stonden in 2024, maar wel op andere festivals rond Pinkpop of zelfs de Amerikaanse festivals of eventueel de geruchten voor het Zuid Amerikaanse voorjaar festivals van 2025. Het is nog allemaal een blinde vlek, dus er zal nog wel veel veranderen aan mijn voorspelling voor Pinkpop 2025! Maar dit is wat ik tot nu toe kan bedenken als optionele lineup als realistisch voor Pinkpop volgend jaar

Foo Fighters, Rihanna, Eminem,
Post Malone, Kylie Minoque, Olivia Rodrigo, Gojira, Paramore, Oscar and the Wolf,
Within Temptation, Fred Again…, Teddy Swims, Lost Frequencies, Micheal Kiwanuka,
Kane, Carly Rae Jepsen, The Gaslight Anthem, Disturbed, Black Pumas, Bleachers, Clairo,
Kris Kross Amsterdam, Sabrina Carpenter, The Teskey Brothers, Two Door Cinema Club,
Racoon, Rema, Shaboozy, Mark Ambor, Myles Smith, Dasha, Cyril, Benson Boone, Alex Warren,
Chappell Roan, Tom Grennan, Trousdale, David Kushner, The Streets, Hannah Mae, Maeu,
Suzan en Freek, Claude, SERA, Merol, Miss Montreal, Kraantje Pappie, Metejoor, Snelle,
Flemming, Sloper, Roxanne Hazes, Lenny Monsou, Bizzey, Roxy Dekker, Haevn,
Anna-Rose Clayton, Adriaan Persons, Neomi, Zoe Livay, Zoe Tauran, Maksim Stojanac
Niet om de feestvreugde te bederven, maar die bovenkant van het affiche lijkt mij voor Pinkpop wel erg kostbaar.
En bovendien: waarom zou Rihanna naar Landgraaf gaan i.p.v. Amsterdam (als ze al naar Nederland komt)?
Bij de overige namen zitten volgens mij veel logische namen.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.620
1.906
Rihanna is de facto gestopt met muziek maken, daar is geen enkele aanleiding voor dat ze volgend jaar gaat touren en festivals gaat doen. Dat opent een plek voor Fred als headliner ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Joe