Het is nog erg vroeg voor redelijk correcte voorspellingen... Maar ik heb eea toch even gebundeld en opgesomd
Voor Pinkpop 2025 puzzel ik al langzaam naar een voorspelling, het is nog veel google en schrappen… Kijken wat er populair is bij Sky of Q, wie zijn er nieuw bij 3FM, wat doen de mainstream hitlijsten van dit moment of van afgelopen jaar. Wat zijn de festivalacts die niet op Pinkpop stonden in 2024, maar wel op andere festivals rond Pinkpop of zelfs de Amerikaanse festivals of eventueel de geruchten voor het Zuid Amerikaanse voorjaar festivals van 2025. Het is nog allemaal een blinde vlek, dus er zal nog wel veel veranderen aan mijn voorspelling voor Pinkpop 2025! Maar dit is wat ik tot nu toe kan bedenken als optionele lineup als realistisch voor Pinkpop volgend jaar
Foo Fighters, Rihanna, Eminem,
Post Malone, Kylie Minoque, Olivia Rodrigo, Gojira, Paramore, Oscar and the Wolf,
Within Temptation, Fred Again…, Teddy Swims, Lost Frequencies, Micheal Kiwanuka,
Kane, Carly Rae Jepsen, The Gaslight Anthem, Disturbed, Black Pumas, Bleachers, Clairo,
Kris Kross Amsterdam, Sabrina Carpenter, The Teskey Brothers, Two Door Cinema Club,
Racoon, Rema, Shaboozy, Mark Ambor, Myles Smith, Dasha, Cyril, Benson Boone, Alex Warren,
Chappell Roan, Tom Grennan, Trousdale, David Kushner, The Streets, Hannah Mae, Maeu,
Suzan en Freek, Claude, SERA, Merol, Miss Montreal, Kraantje Pappie, Metejoor, Snelle,
Flemming, Sloper, Roxanne Hazes, Lenny Monsou, Bizzey, Roxy Dekker, Haevn,
Anna-Rose Clayton, Adriaan Persons, Neomi, Zoe Livay, Zoe Tauran, Maksim Stojanac