Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De info die ik heb staat dat dagtickets in de verkoop gaan voordat het programma bekend is. Vroeger(van 2023 en 2022) stond er in de berichten de exacte datum van de eerste aankondiging, voor dit jaar staat er geen datum in de communicatie.
De info die ik heb staat dat dagtickets in de verkoop gaan voordat het programma bekend is. Vroeger(van 2023 en 2022) stond er in de berichten de exacte datum van de eerste aankondiging, voor dit jaar staat er geen datum in de communicatie.
Volgens mij zit je weer in de verkeerde mail te kijken... Staat er voor zover ik weet nooit in, ook vanwege de onzekerheid die überhaupt met een line-up gepaard gaat.
In ieder geval, geen zorgen. Komt (voorlopig) gewoon weer voor 1 februari.
Ik dacht wellicht weet ik een aantal rebussen of wat voor aanwijzingen dan ook los te weken, maar er zitten inderdaad al een paar mooie tussen de genoemde namen hier.
Ik dacht wellicht weet ik een aantal rebussen of wat voor aanwijzingen dan ook los te weken, maar er zitten inderdaad al een paar mooie tussen de genoemde namen hier.