Best Kept Secret 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Over het algemeen hebben we het hier echt ontzettend naar ons zin. Het weer was de eerste dag wat pittig, maar gisteren en vandaag waren geweldig. Veel van de kleinere acts, zoals Dressed Like Boys en Radio Free Alice, gaven echt sterke shows. Nick Cave en Jack White waren fantastisch, en Wolf Alice was ook erg goed.

Het is wel wat drukker dan we hadden verwacht. En het bekersysteem is echt compleet belachelijk. Ik snap de milieuredenen erachter, maar in de praktijk loop je de hele dag rond met een plastic beker en ben je voortdurend bezig om hem niet kwijt te raken.

Verder zijn de vibes hier echt goed. Een van mijn favoriete dingen aan het festival is dat je op elk moment even naar het meer kunt lopen en daar kunt gaan zitten.
Weet niet of je het al wist maar je kunt je beker ook weer inruilen tegen een munt bij elke bar. Dat scheelt aardig met het meeslepen van alle bekertjes.

• Leuk
Waarderingen: davadude
Eén kleine klacht: sommige van de kleinere acts lijken met een uitgeklede versie van hun liveset-up te touren. Pacifica en Etta Marcus speelden allebei als trio, terwijl veel van hun livevideo's juist een vollere band en een rijker geluid laten horen.

De shows waren nog steeds goed en de nummers zijn sterk, en ik begrijp natuurlijk dat touren duur is. Maar het viel extra op naast Dressed Like Boys, die ondanks een vergelijkbare positie op de line-up wel een volledige productie meenam, met meerdere instrumenten en rijke arrangementen. Dat liet goed zien hoeveel verschil die extra lagen kunnen maken.

Vandaag een dagje vrij van t werk dus lekker ultiem relaxen op t terrein. Begonnen met Stella die halverwege een versnelling richting Anatolische funk inzette en daarna nog lekker gedanst bij JBN.

Skull crusher was echt bijzonder lekker relaxt voor een band met die naam! Hierna naar Another Country $$$$ en dan pendelen tussen de ONE en TWO. Gelukkig kan ik de backstage sluiproute gebruiken om aan de andere kant uit te komen 👀

Over het algemeen hebben we het hier echt ontzettend naar ons zin. Het weer was de eerste dag wat pittig, maar gisteren en vandaag waren geweldig. Veel van de kleinere acts, zoals Dressed Like Boys en Radio Free Alice, gaven echt sterke shows. Nick Cave en Jack White waren fantastisch, en Wolf Alice was ook erg goed.

Het is wel wat drukker dan we hadden verwacht. En het bekersysteem is echt compleet belachelijk. Ik snap de milieuredenen erachter, maar in de praktijk loop je de hele dag rond met een plastic beker en ben je voortdurend bezig om hem niet kwijt te raken.

Verder zijn de vibes hier echt goed. Een van mijn favoriete dingen aan het festival is dat je op elk moment even naar het meer kunt lopen en daar kunt gaan zitten.
Kunt beker gewoon bij iedere bar inleveren voor een muntje. Er lopen ook teams met zakken en muntjes over de hoofdweg met hetzelfde doel.

Eén kleine klacht: sommige van de kleinere acts lijken met een uitgeklede versie van hun liveset-up te touren. Pacifica en Etta Marcus speelden allebei als trio, terwijl veel van hun livevideo's juist een vollere band en een rijker geluid laten horen.

De shows waren nog steeds goed en de nummers zijn sterk, en ik begrijp natuurlijk dat touren duur is. Maar het viel extra op naast Dressed Like Boys, die ondanks een vergelijkbare positie op de line-up wel een volledige productie meenam, met meerdere instrumenten en rijke arrangementen. Dat liet goed zien hoeveel verschil die extra lagen kunnen maken.

Skullcrusher was prachtig, en wel het meest verstilde optreden dat ik ooit op een festival heb gezien. Erg indrukwekkend.

Skullcrusher was prachtig, en wel het meest verstilde optreden dat ik ooit op een festival heb gezien. Erg indrukwekkend.
Voorspelbare sound bleed van one en vooral cabash maar erg mooie set. Blij dat ik de keuze heb gewaagd ondanks mijn vrees dat het niet zou werken in deze omgeving

Nee joh je kan bij elke bar 'm inruilen voor een muntje. Raap je er een paar op, heb je paar muntjes, heb je nog marge ook. Kan je er af en toe gewoon een in de prullenbak doen. Lopen ook mensen rond die bekers innemen voor muntjes.

Sowieso, mag ook gezegd worden. Al het personeel hier van uitstekend niveau! Werken knetterhard en allemaal met een glimlach.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101 en Jelle

Users who are viewing this thread