North Sea Jazz 2024

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.593
11.214
Volgende week eerste namen dan?
Absoluut, maar dat is toch ook gewoon naar buitengebracht? Al lijkt het erop dat het hier relatief stilletjes voorbij zal komen. Snap niet helemaal dat de aandacht en de speculatie voor NSJ hier niet groter is.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.727
1.894
Absoluut, maar dat is toch ook gewoon naar buitengebracht? Al lijkt het erop dat het hier relatief stilletjes voorbij zal komen. Snap niet helemaal dat de aandacht en de speculatie voor NSJ hier niet groter is.
Vind het jammer dat dit samenvalt met Bospop. De laatste jaren hebben ze echt goede affiches gehad vind ik. Maar de vriendengroep geeft eigenlijk altijd de voorkeur aan Bospop....
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

gesp

Support act
11 jun 2018
1.103
325
Absoluut, maar dat is toch ook gewoon naar buitengebracht? Al lijkt het erop dat het hier relatief stilletjes voorbij zal komen. Snap niet helemaal dat de aandacht en de speculatie voor NSJ hier niet groter is.
Line-up is altijd ijzersterk maar heb dusdanig slechte ervaringen met de drukte in Ahoy en het bij vlagen ongeïnteresseerd borrel- en praatpubliek dat ik NSJ vaak aan me voorbij laat gaan.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

NSJhearIAm

Nieuw lid
27 jan 2024
4
1
Oké, hier twee zeer goede kanshebbers: Toto (staat zelfde weekend op Bospop). Eindelijk weer eens Jamie Cullum (staat paar dagen eerder op Gent Jazz). Beiden op de tour agenda nog toevallig vrij rondom NSJ weekend. Al jaren hoop ik op Chilly Gonzales en Woodkid, maar dat lijkt ijdele hoop en niet binnen de ”Standaard bekende en terugkerende namen” te staan. De eerste twee lijken toch wel zekerheidje.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.727
1.894
Als ze Sting al hebben weet ik niet of ze ook nog Toto boeken. Misschien net iets te veel pop???
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.593
11.214
Als ze Sting al hebben weet ik niet of ze ook nog Toto boeken. Misschien net iets te veel pop???
Hebben er al vaker gestaan. In 2019 nog voor het laatst dus zeker niet iets te veel pop. Maar voor NSJ-begrippen net iets te snel en staan er dan voor zover ik weet ook niet. En ze gaan Bospop echt niet in de weg zitten om, godbetert, Toto.

Rosanna -> Toto?
Nein, 🐝
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.593
11.214
Line-up is altijd ijzersterk maar heb dusdanig slechte ervaringen met de drukte in Ahoy en het bij vlagen ongeïnteresseerd borrel- en praatpubliek dat ik NSJ vaak aan me voorbij laat gaan.
Dit is trouwens wel gewoon klote om te horen. Zelf in ieder geval weinig last gehad van de drukte, behalve in de Nile en Madeira (als daar echt een net iets grotere act stond). Ook van het praatpubliek gelukkig weinig last gehad, maar kan me wel goed voorstellen dat het er rondloopt. Dat blijft toch iets wat ik nooit ga snappen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Wil dit jaar best eens een dagje gaan, maar de hotelprijzen zijn echt enkel betaalbaar als je voor je hobby bankier bent.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.727
1.894
Wil dit jaar best eens een dagje gaan, maar de hotelprijzen zijn echt enkel betaalbaar als je voor je hobby bankier bent.
Is de nieuwe standaard tegenwoordig. Beetje festival van naam kost een dagticket zo 120 Euro.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
849
781
Alle twee nog niet geraden, da's ook knap. Gaan we door voor de derde en de laatste. De rest zien jullie 1 februari wel.

😑🕐

En dan zet ik er dit nog even bij en dan mag de pleuris uitbreken: 🐺
Fleet Foxes
 
  • Thinking
Waarderingen: PJ

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.872
1.813
Welk nummer zou dat dan zijn...?

Is alleen geen vos. Of zo bedoel ik 'm in ieder geval niet.

U mag het opgeven :) Mag zal nog een klein tipje geven.
❌🚺


Ik had wel gedacht dat ze allemaal zo geraden zouden zijn eigenlijk.
Whitney? (Of Bob Marley)
 

Stefan1234

Nieuw lid
27 jan 2024
1
1
Sunflowers - Arlo Parks
Hand in hand - Elvis Costello
De laatste Patrick Watson - Good morning Mr Wolf? Maar dat is niet meteen een NSJ-naam.
 
  • Leuk
Waarderingen: nathanvdk

NSJhearIAm

Nieuw lid
27 jan 2024
4
1
okee nog 1 gok dan, daarna ben ik “af” 😉 UB40 of Black Pumas (ging vorige keer last minute niet door, dus staan nog in het krijt)
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken