Live is Live 2026

Maar even serieus, resale tickets hebben een minimale verkoopprijs of niet? Zijn allemaal dezelfde prijs...

W
Maar even serieus, resale tickets hebben een minimale verkoopprijs of niet? Zijn allemaal dezelfde prijs...
Ik denk dat mensen gewoon hoog proberen, op resale gaan ook enkel tickets staan waarvoor de mensen de volle prijs hebben betaald. Dus ze proberen er eerst meeste er van terug te verdienen. Ik zie die prijzen nog wel zakken dichter tegen het festival zelf.

Ze hebben al maanden dezelfde prijs 107 euro voor een gewoon ticket Nick Cave zonder dat iemand er iets onder gaat. Lijkt me dat er idd een minimumprijs is. Anders zou er ook meer verkoop zijn.

Zag net dat Lykke Li op dinsdag 9 juni rond half vier nm een nieuw tourschema zette met Live is Live er niet meer bij. Nochtans had ze zelf eind februari Live is Live bevestigd met twee andere festivals. Voor zij die haar op RW verwachten 2 juli staat ze op Roskilde en 5 juli in het VK dus theoretisch kan enkel vrijdag of zaterdag voor haar.

Zag net dat Lykke Li op dinsdag 9 juni rond half vier nm een nieuw tourschema zette met Live is Live er niet meer bij. Nochtans had ze zelf eind februari Live is Live bevestigd met twee andere festivals. Voor zij die haar op RW verwachten 2 juli staat ze op Roskilde en 5 juli in het VK dus theoretisch kan enkel vrijdag of zaterdag voor haar.
Wie verwacht haar op RW?

Users who are viewing this thread