Verzameltopic overige Belgische festivals 2024

Ceeweb

Randprogramma
1 jun 2023
143
294
Ondertussen nog wat extra namen gelost (schuin) voor https://breekout.be/ in Bree
Vrijdag:
Judith
The Bobmeister

Jeremie Vrielynck
Loredana
Metejoor
Regi Live ft. Linda + guests

Zaterdag:
DJ Gerrit
Mathias Vergels & Het Goede Voorbeeld
Rick De Leeuw

Mama's Jasje
Urbanus & de Fanfaar
Noordkaap
Clouseau
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
450
513
Gaat ook mijn eerste keer AFF worden!

Heeft iemand campingervaringen bij AFF? En scheelt het om drank- en eetbonnen vooraf te bestellen?
Geen ervaring met kamperen. We zitten in een hotelletje in Genk. Volgens mij geen extra voordeel bij de bonnen, anders dan dat je zeker weet dat je naar binnen komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0

Darwin

Playlistbediener
30 jun 2021
10
8
Geen ervaring met kamperen. We zitten in een hotelletje in Genk. Volgens mij geen extra voordeel bij de bonnen, anders dan dat je zeker weet dat je naar binnen komt.
Jawel, er is wel een bonnenvoordeel. Online kosten ze 2.80/pintje. Op het festival dacht ik 3 euro, niet heel zeker, maar alleszins meer.

De campinglocatie is basic, maar wel in orde, en ontbijt erbij. Hele mooie plaats onder de mijnterril, rustig, in het mooie groen. Vlakbij het festivalterrein. Op wandelafstand van de multiculturele Vennestraat/eetstraat waar wij op zaterdagochtend/middag hapje zijn gaan eten.
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

TNFke

Support act
16 jan 2014
817
787
Ik zat te kijken naar het Absolutely Free Festival voor The Murder Capital. Zijn er mensen die ervaring hebben met de camping? Ik zie dat je losse campingtickets kunt kopen voor de vrijdag en de zaterdag, betekent dat ook dat je op zaterdag aan kunt komen en nog makkelijk een plekje kunt vinden?
Basic, maar inclusief stevig ontbijt en een mooie omgeving.

En als je een ticket hebt, heb je sowieso plaats.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.242
1.291
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
817
787
Wat een festivalweekend van weelde:
- M-Idzomer in Leuven met Kruder & Dorfmeister, Girls In Hawaii, Novastar, Explosions In The Sky.
- Eerste weekend Lokerse Feesten.
- Suikerrock/pop Tienen.
- 50 jaar Festival Dranouter
- Ronquières met Pixies, Phoenix, Vitalic, Shaka Ponk.
- Campo Solar met vooral veel namen van eigen bodem.
- Reggae Geel met de halve familie Marley.
- Dance-D-Vision en eerste weekend WeCanDance voor wie nog een beetje wilt dansen.

Nog een boel gratis festivals met Bruudruuster Rock, Absolutely Free Festival, Fonnefeesten, Dioniss, Katse Feesten en Mini Rock Denderhoutem.

Heb ik nog een festival vergeten?

Ikzelf kies dit weekend voor Brakrock met Alkaline Trio, Zebrahead, Descendents, Talco, Less Than Jake en zoveel meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: DanielNedelko

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
352
351
- Reggae Geel met de halve familie Marley.
Busje staat weer klaar voor een mooi weekendje Geel. Paar interessante roots namen met o.a Cimarons en uiteraard family Marley. Kans acht ik klein, maar nog mensen van hier aanwezig!?
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken