Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
+ 2 Sportpaleizen Timberlake. Geen festival, maar toch een goede 30.000 man (ongeveer?) die naar daar trekt (en misschien afgesnoept is van bepaalde festivals).
Amper twee weken voor de negende editie van het W-festival op het Klein Strand in Oostende vraagt de organisatie officieel het faillissement aan. Dat meldt het bestuur op de website. “We hebben vergaande stappen ondernomen om het bedrijf draaiende te houden, maar moeten nu de hartverscheurende...
www.hln.be
Schandalig dat men twee weken voor het event het faillissement aanvraagt. Betekent dit dat het festival dit jaar niet doorgaat en dat je hoogstwaarschijnlijk je aankoop van een dagticket kwijt bent?
Als je voldoende op tijd bent, is er een kleine parking in het olt onmiddellijk links. Zo niet kan je gratis parkeren in de parkeerstroken van de grote baan bij het zwembad Grote Schijn of binnen de ruime parking van het zwembad Groot Schijn zelfs (betalend). Normaal moet bij een uitverkocht concert er voldoende plaatsen zijn tussen 19 en 19.30h
Amper twee weken voor de negende editie van het W-festival op het Klein Strand in Oostende vraagt de organisatie officieel het faillissement aan. Dat meldt het bestuur op de website. “We hebben vergaande stappen ondernomen om het bedrijf draaiende te houden, maar moeten nu de hartverscheurende...
www.hln.be
Schandalig dat men twee weken voor het event het faillissement aanvraagt. Betekent dit dat het festival dit jaar niet doorgaat en dat je hoogstwaarschijnlijk je aankoop van een dagticket kwijt bent?
Jep, dat was inderdaad wel een verrassing vanochtend, had ik niet zien aankomen eerlijk gezegd. Zeker gezien de berichten de laatste weken dat verschillende combi's al waren uitverkocht.. 🤨
Vanzelfsprekend gingen mijn gedachten ook al gelijk richting Pelagic Fest, maar ik kijk het nog even aan.
Hotels waren al geboekt, en weet nog niet of we geld terug kunnen krijgen.
Even afwachten wat de rest van onze vriendengroep wil. Mogelijk gaan we toch nog het hele weekend naar Oostende.
Anders ben ik er natuurlijk zeker bij in Maastricht!
Jep, dat was inderdaad wel een verrassing vanochtend, had ik niet zien aankomen eerlijk gezegd. Zeker gezien de berichten de laatste weken dat verschillende combi's al waren uitverkocht.. 🤨
Vanzelfsprekend gingen mijn gedachten ook al gelijk richting Pelagic Fest, maar ik kijk het nog even aan.
Hotels waren al geboekt, en weet nog niet of we geld terug kunnen krijgen.
Even afwachten wat de rest van onze vriendengroep wil. Mogelijk gaan we toch nog het hele weekend naar Oostende.
Anders ben ik er natuurlijk zeker bij in Maastricht!
Ik zou er niet op rekenen dat je nog iets van geld gaat zien want ik wacht al een paar jaar op een refund van de Waregemse Metal Days 2020 van dezelfde organisator. Eind vorig jaar kreeg ik van hen de keuze tussen een refund of omwisselen naar tickets voor W Festival met nog wat extra drankbonnen. Heb toen gekozen voor refund maar uiteindelijk blijkt die keuze dus ook niet meer uit te maken want in beide gevallen krijg je dus niets...
Nieuwe namen voor het uitverkochte Crammerock vandaag: o.a. Johnny Marr, Black Box Revelation, Brihang, Andromedik, Het Zesde Metaal, Berre, Dikke en Helena Lauwaert.
Nieuwe namen voor het uitverkochte Crammerock vandaag: o.a. Johnny Marr, Black Box Revelation, Brihang, Andromedik, Het Zesde Metaal, Berre, Dikke en Helena Lauwaert.
Prijs/kwaliteit is dat altijd een zeer sterk programma. De omgeving is rond het terrein zou uitbereiding zeker toelaten, maar ik denk dat het zo goed is voor hun.
Les Nuits Weekender heeft de line-up bijna afgerond.
On day 2 evilgiane, LUCY (Cooper B. Handy), Sandandsolo and Font are joining. Charlotte Day Wilson and urika’s bedroom are now confirmed for the third day. The line-up is now almost complete, get your tickets now!