Verzameltopic overige Belgische festivals 2024

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
586
336
Ik ga morgen naar het olt in Antwerpen ,iemand een idee waar ik het beste kan parking zoeken?
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
824
798
+ 2 Sportpaleizen Timberlake. Geen festival, maar toch een goede 30.000 man (ongeveer?) die naar daar trekt (en misschien afgesnoept is van bepaalde festivals).
Ja, was dit niet tijdens Brakrock dan was ik er ook bij. Beetje vreemde periode voor een Sportpaleis concert.
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
377
189

Schandalig dat men twee weken voor het event het faillissement aanvraagt. Betekent dit dat het festival dit jaar niet doorgaat en dat je hoogstwaarschijnlijk je aankoop van een dagticket kwijt bent?
 
  • Wow
Waarderingen: TNFke

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
377
189
Ik ga morgen naar het olt in Antwerpen ,iemand een idee waar ik het beste kan parking zoeken?
Als je voldoende op tijd bent, is er een kleine parking in het olt onmiddellijk links. Zo niet kan je gratis parkeren in de parkeerstroken van de grote baan bij het zwembad Grote Schijn of binnen de ruime parking van het zwembad Groot Schijn zelfs (betalend). Normaal moet bij een uitverkocht concert er voldoende plaatsen zijn tussen 19 en 19.30h
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.759
12.411

Schandalig dat men twee weken voor het event het faillissement aanvraagt. Betekent dit dat het festival dit jaar niet doorgaat en dat je hoogstwaarschijnlijk je aankoop van een dagticket kwijt bent?
@MetalLimbo hier ging jij heen toch? Ben je daar gelukkig mooi van bevrijd en kan je wel naar Pelagic Fest!

Maar los daarvan is dit natuurlijk een bizarre gang van zaken.
 
  • Haha
Waarderingen: MetalLimbo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Je
@MetalLimbo hier ging jij heen toch? Ben je daar gelukkig mooi van bevrijd en kan je wel naar Pelagic Fest!

Maar los daarvan is dit natuurlijk een bizarre gang van zaken.
Jep, dat was inderdaad wel een verrassing vanochtend, had ik niet zien aankomen eerlijk gezegd. Zeker gezien de berichten de laatste weken dat verschillende combi's al waren uitverkocht.. 🤨

Vanzelfsprekend gingen mijn gedachten ook al gelijk richting Pelagic Fest, maar ik kijk het nog even aan.
Hotels waren al geboekt, en weet nog niet of we geld terug kunnen krijgen.
Even afwachten wat de rest van onze vriendengroep wil. Mogelijk gaan we toch nog het hele weekend naar Oostende.

Anders ben ik er natuurlijk zeker bij in Maastricht!
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita en Joslittel

johanra

Randprogramma
13 sep 2021
249
706
Je

Jep, dat was inderdaad wel een verrassing vanochtend, had ik niet zien aankomen eerlijk gezegd. Zeker gezien de berichten de laatste weken dat verschillende combi's al waren uitverkocht.. 🤨

Vanzelfsprekend gingen mijn gedachten ook al gelijk richting Pelagic Fest, maar ik kijk het nog even aan.
Hotels waren al geboekt, en weet nog niet of we geld terug kunnen krijgen.
Even afwachten wat de rest van onze vriendengroep wil. Mogelijk gaan we toch nog het hele weekend naar Oostende.

Anders ben ik er natuurlijk zeker bij in Maastricht!
Ik zou er niet op rekenen dat je nog iets van geld gaat zien want ik wacht al een paar jaar op een refund van de Waregemse Metal Days 2020 van dezelfde organisator. Eind vorig jaar kreeg ik van hen de keuze tussen een refund of omwisselen naar tickets voor W Festival met nog wat extra drankbonnen. Heb toen gekozen voor refund maar uiteindelijk blijkt die keuze dus ook niet meer uit te maken want in beide gevallen krijg je dus niets...
 
  • Verdrietig
Waarderingen: nikita en MetalLimbo

TNFke

Support act
16 jan 2014
824
798
Geen grote verassing, het was al raar dat die elk jaar andere hoofdsponsers hadden.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.250
1.301
Nieuwe namen voor het uitverkochte Crammerock vandaag: o.a. Johnny Marr, Black Box Revelation, Brihang, Andromedik, Het Zesde Metaal, Berre, Dikke en Helena Lauwaert.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios en Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.139
13.188
Nieuwe namen voor het uitverkochte Crammerock vandaag: o.a. Johnny Marr, Black Box Revelation, Brihang, Andromedik, Het Zesde Metaal, Berre, Dikke en Helena Lauwaert.
Doet wel een klein beetje pijn dat België twee keer Johnny Marr krijgt en Nederland noppes.
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.300
1.163
vooral ook zot hoe snel crammerock tegenwoordig uitverkoopt.
die zitten toch echt tegen de limiet aan van hun locatie nu?
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
824
798
vooral ook zot hoe snel crammerock tegenwoordig uitverkoopt.
die zitten toch echt tegen de limiet aan van hun locatie nu?
Prijs/kwaliteit is dat altijd een zeer sterk programma. De omgeving is rond het terrein zou uitbereiding zeker toelaten, maar ik denk dat het zo goed is voor hun.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken