Lowlands 2024

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Vanaf Froukje (stukje) - The Lathums (helaas clash met Teddy Swims) en daarna sprinten naar Wunderhorse is ook wel een dingetje.

Na Wunderhorse nog wel lekker tijd om bier te halen en te eten voor Justice

Spinvis - The Streets is ook jammer
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en daily

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.854
6.070
Dit gaat mijn ren-je-rot show worden

Vrijdag: Wing Of Desire > Kokoroko of Ramkot) > Glass Beams > Half Moon Run > Big Thief > Bob Vylan > Teddy Swims > Wunderhorse > Model/Actriz > Blawan (live) > Sleaford Mods > Hudson Mohawke > Dj Europaprking b2b Slimfit

Zaterdag: Arooj Aftab > The Streets > Mount Kimbie > Sugababes > Bar Italia > Lander & Adriaan > Overmono > Romy > Fat Dog > Zwart Licht > Skin On Skin > Horsegiirl

Zondag: Bluai > Elephant > Dead Poet Society > La Priest > Air (Play Moon Safari) > Barry Can't Swim > IDLES (of Teezo Touchdown) > Róisín Murphy > Eyedress > Wargasm > Brutalismus 3000 > SPiritbox > Droloe > Bambounou b2b Mama Snake > Koven
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: davadude en snoep

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
457
522
Ligt er ook gaan of je gaat als iedereen weggaat. 5 minuten eerder weg scheelt zo 10 minuten slenteraars ontwijken.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
683
407
En hoe lekker is dat je Sampha - Romy - James Blake achter elkaar hebt zeg. Waanzinnig 3 Luik die mooi op elkaar aansluiten als je het mij vraagt. Qua energieniveau was Romy als laatste misschien beter geweest, maar wordt alsnog smullen dit
Ben eigenlijk bang dat je weinig van James Blake kunt zien als je een mooie plek zou willen bij Fred Again.. Misschien de eerste 20 minuten? (weet niet of je Fred wil zien)
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
209
410
Dat denk ik niet. Ik kan me Whitest Boy Alive jaren terug op zondagmiddag nog herinneren. Juist omdat iedereen op zondag al opgebrand was, werd die relaxte muziek van hem het concert waar ik het meest aan terugdenk. Air past op eenzelfde manier.
Aanvulling: Alpha is wel een mindere plek dan de oude Bravo toen.
 
Laatst bewerkt:

huug

Campingartiest
5 aug 2023
68
97
Wunderhorse is voor mij wel de ontdekking van dit forum. Voor diegene die m heeft aanbevolen. Dank!
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
340
619
Beste een aantal vervelende clashes gehad, maar dit is hoe het spoorboekje er uit lijkt te zien:

Vrijdag

Wings of Desire -> Kokoroko -> Jungle by Night -> Charlot -> Jordan McKampa -> Flowdan -> Teddy Swims -> Wunderhorse -> Skrillex -> Justice -> Sleaford Mods -> Interplanetary Criminal -> Jael

Zaterdag

Spinvis
-> Mount Kimbie -> Sugababes -> Victoria Canal -> Soulwax -> Inhaler -> Overmono -> Jorja Smith -> Romy -> Fred Again.. -> Benwal -> Narcis -> Mall Grab

Zondag

Bluai -> NNO -> Confidence Man -> AIR -> Thundercat -> Barry can't Swim -> Roisin Murphy -> Mette -> Brutalismus 3000 -> Spiritbox -> Droeloe -> Maduk -> Koven
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken