Graspop Metal Meeting 2025

Ook op de zwaarste lijst. Organisator zegt over turnstile graspop 2026 nav nieuwe single wie weet.
stake: Sneller met nieuw materiaal dan we dneken? Ze missen het nu al.

Mijn favoriete eten vorige editie was een bamischijf met mayo na pendulum, ik had gewoon iets nodig na die show en dat was de perfecte hap!

Verder eet ik vooral waar ik op dat moment langskom en er wel oke uitziet. Het zal vast niet de beste prijs/kwaliteit verhouding zijn, maar ik ben vaak te druk met bands bekijken dat ik niet helemaal naar de andere kant van het terrein ga lopen omdat ze daar een betere optie hebben

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Projunk
Mijn favoriete eten vorige editie was een bamischijf met mayo na pendulum, ik had gewoon iets nodig na die show en dat was de perfecte hap!

Verder eet ik vooral waar ik op dat moment langskom en er wel oke uitziet. Het zal vast niet de beste prijs/kwaliteit verhouding zijn, maar ik ben vaak te druk met bands bekijken dat ik niet helemaal naar de andere kant van het terrein ga lopen omdat ze daar een betere optie hebben
Dat heb ik ook. De locatie waar ik op dat moment ben, bepaald vooral mijn variatie.
Dan is het ogen en de het rommelende geluid dat in de buik ontstaat bij de betreffende kramen die de doorslag geven.

Zoals iemand al vernoemde, hierin wordt bevestigd door iemand van de Graspop organisatie rond 1.18 inderdaad dat volgende week de timetable komt. Daarnaast wordt ongeveer 30 seconden later vernoemd dat de vrijdag bijna is uitverkocht

laten we het eens over het eten hebben bij GMM.

Welke standje/eten is eigenlijk jouw favoriet op het festival? Of is qua prijs/kwaliteit/kwantiteit de beste deal?
Of gaan we gewoon 5 dagen lang friet eten, kan ook gewoon!
Als ontbijt/brunch zweer ik bij de pannenkoeken bij de Foodtrucks. Da's echt heerlijk vullend en vergeleken met de rest ook niet duur.

Users who are viewing this thread