Pukkelpop 2025

Vorig jaar kregen we in de vierde worp Folamour, Bad Nerves, Blondshell, Sylvie Kreusch, Solomun; YĪN YĪN, Nation of Language, Huson Mohawke, Nikki Hair, Barry Can’t Swim, Fat Dog, Motionless In White, Patrick Mason en Yussef Dayes.

Dat vierde pakketje kwam dus wel nog voor de start van de ticketverkoop toen. Nu kregen we slechts drie pakketjes voor de start.

Zullen we nu dus wat meer namen krijgen en wie denken jullie dat er allemaal bij gaat zitten?

Jamie xx zit nu wel echt met een Barn-waardige headline show. Qua set, productie en back catalogue. Alleen speelt hij natuurlijk geen RW.
Hopelijk komt de productie ook ten goede op Pkp. Want de show is de moeite.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Jamie xx zit nu wel echt met een Barn-waardige headline show. Qua set, productie en back catalogue. Alleen speelt hij natuurlijk geen RW.
Dat past dan ook wel in de Marquee toch

Dat past dan ook wel in de Marquee toch
Zal wel Dance Hall (of Wave of hoe heet het) worden niet? Ervan uitgaande dat Kiwanuka en Vampire Weekend ook die dag spelen.

Maar goed, tot vorig jaar was dat zowat dezelfde tent.

Laatste keer op RW was hij volgens mij ook al headliner in de Barn. Vond het toen al erg goed!

Jamie xx was prachtig gisteren! Wat bedoelen jullie met "productie" ten goede komen? Was een van de simpelste shows qua productie die ik in lange tijd zag. Of bedoelen jullie iets anders?

• Leuk
Waarderingen: davadude
MJ Lenderman gaan ze misgrijpen denk ik? Staat paar dagen later in Amsterdam.

Edit: ah maar ook al de 19e Groningen. Kan niet missen dus?

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread