Rock Werchter 2025

Hoe zit het eigenlijk met parking? Is het normaal dat er (zover ik weet) nog steeds geen parkingtickets beschikbaar zijn?

Gelukkig nog dagkaart kunnen kopen....wat een dag...kijk het meeste uit naar while she sleeps (wel mindere cd de laatste), Amyl and the Sniffers (gemist in AB)...Lambrini Girls,Fontaines DC en vooral naar Sextile.....en Linkin Park is het toetje natuurlijk.

Snap ik. Maar als ik vanuit Nederland kom met de auto, ben ik op zijn langzaamst 2,5 uur onderweg. Ga ik met de trein en de pendelbus, dan ben ik zeker 6 uur onderweg. Dan is de keuze snel gemaakt voor de wagen.

mensen niet als eerste optie de wagen geven
Ik heb eens (2009 als ik me niet vergis) 3,5 uur gedaan over het stukje afrit zemst - parking rock werchter dus auto is niet altijd snelste manier :)
Voorraad koud bier voor die dag was dus al op voordat we op de camping aankwamen en ons tent stond eerste nacht niet superrecht ...

Ik heb eens (2009 als ik me niet vergis) 3,5 uur gedaan over het stukje afrit zemst - parking rock werchter dus auto is niet altijd snelste manier :)
Voorraad koud bier voor die dag was dus al op voordat we op de camping aankwamen en ons tent stond eerste nacht niet superrecht ...
wij waren ook zo laat dankzij de file in 2009 dat de klokkeberg camping vol stond
caravan en tents moeten opzetten op een van de auto parkings

Ik heb er eens het dubbele over gedaan…

Users who are viewing this thread