Rock Werchter 2025

Hoe zit het eigenlijk met parking? Is het normaal dat er (zover ik weet) nog steeds geen parkingtickets beschikbaar zijn?

Gelukkig nog dagkaart kunnen kopen....wat een dag...kijk het meeste uit naar while she sleeps (wel mindere cd de laatste), Amyl and the Sniffers (gemist in AB)...Lambrini Girls,Fontaines DC en vooral naar Sextile.....en Linkin Park is het toetje natuurlijk.

Snap ik. Maar als ik vanuit Nederland kom met de auto, ben ik op zijn langzaamst 2,5 uur onderweg. Ga ik met de trein en de pendelbus, dan ben ik zeker 6 uur onderweg. Dan is de keuze snel gemaakt voor de wagen.

mensen niet als eerste optie de wagen geven
Ik heb eens (2009 als ik me niet vergis) 3,5 uur gedaan over het stukje afrit zemst - parking rock werchter dus auto is niet altijd snelste manier :)
Voorraad koud bier voor die dag was dus al op voordat we op de camping aankwamen en ons tent stond eerste nacht niet superrecht ...

• Leuk
Waarderingen: Piranha43
Ik heb eens (2009 als ik me niet vergis) 3,5 uur gedaan over het stukje afrit zemst - parking rock werchter dus auto is niet altijd snelste manier :)
Voorraad koud bier voor die dag was dus al op voordat we op de camping aankwamen en ons tent stond eerste nacht niet superrecht ...
wij waren ook zo laat dankzij de file in 2009 dat de klokkeberg camping vol stond
caravan en tents moeten opzetten op een van de auto parkings

Ik heb er eens het dubbele over gedaan…

Liever dat ze wachten met parkingtickets, dan zo'n toestand als vorig jaar, waar ik 2 dagen voor 't festival te weten moet komen dat ik 2 km verder moet staan dan voorzien. Per mail nota bene. Best dat ik deze nog tijdig kon lezen. Heel m'n plan om zeep. Ik hoop dat ik, zoals in 2023, mijn parkingticket kan kopen en ook gebruiken. Was dat een luxe....

Hier moet ik toch weer oprecht de opmerking maken: Wie is Bad Bunny?

Ik voel de boze blikken al in mijn richting kijken.

Snap ik. Maar als ik vanuit Nederland kom met de auto, ben ik op zijn langzaamst 2,5 uur onderweg. Ga ik met de trein en de pendelbus, dan ben ik zeker 6 uur onderweg. Dan is de keuze snel gemaakt voor de wagen.
Vorig jaar door de parkeerproblemen in Dessel de trein genomen ipv de auto.

Dan merk je al snel hoe handig een wagen kan zijn.

De koning van de Latin Trap. Spaanstalige rap. Die aankondiging leeft dus nauwelijks eigenlijk voor zo een venue.
Komt volgens mij ook omdat LiveNation Nederland en België en Ticketmaster Nederland en België er nog geen melding van hebben gemaakt. Of althans, ik heb niks voorbij zien komen op de sociale media. Denk dat je morgen wel iets meer enthousiasme mag verwachten. Verder ook wel benieuwd of ie dat gaat halen.

Hier moet ik toch weer oprecht de opmerking maken: Wie is Bad Bunny?

Ik voel de boze blikken al in mijn richting kijken.
Niet boos, want Bad Bunny kan me echt gestolen worden, maar eerder verwonderlijk. Ook niet mijn muziek, alleen ik snap niet hoe je daaraan kan ontsnappen. Zijn muziek komt uiteraard op de radio voorbij, ook in België, maar ook op televisie, als je in de stad loopt, in cafés, barretjes, als opwarmmuziek in concertzalen (ook ongetwijfeld in zalen waar jij heen gaat) en ga zo nog maar een tijdje door. Daardoor komen dit soort reacties altijd een beetje over alsof het voor de bühne is, met een hoog 'kijk-mij-eensgehalte'. Plus het feit dat ie ook hier op het forum vaak genoeg voorbij is gekomen.

Maar, euh. Waarom staat dit in het topic van Rock Werchter? Dat was nooit een optie.

Komt volgens mij ook omdat LiveNation Nederland en België en Ticketmaster Nederland en België er nog geen melding van hebben gemaakt. Of althans, ik heb niks voorbij zien komen op de sociale media. Denk dat je morgen wel iets meer enthousiasme mag verwachten. Verder ook wel benieuwd of ie dat gaat halen.

Niet boos, want Bad Bunny kan me echt gestolen worden, maar eerder verwonderlijk. Ook niet mijn muziek, alleen ik snap niet hoe je daaraan kan ontsnappen. Zijn muziek komt uiteraard op de radio voorbij, ook in België, maar ook op televisie, als je in de stad loopt, in cafés, barretjes, als opwarmmuziek in concertzalen (ook ongetwijfeld in zalen waar jij heen gaat) en ga zo nog maar een tijdje door. Daardoor komen dit soort reacties altijd een beetje over alsof het voor de bühne is, met een hoog 'kijk-mij-eensgehalte'. Plus het feit dat ie ook hier op het forum vaak genoeg voorbij is gekomen.

Maar, euh. Waarom staat dit in het topic van Rock Werchter? Dat was nooit een optie.
Kan best zijn dat ik het al gehoord heb maar daarom ken ik toch niet automatisch de naam van de artiest.

Ik Shazam niet alles dat ik hoor.

Users who are viewing this thread