Pukkelpop 2025

meeste namen lijken logisch te staan
michael kiwanuka op de main zou ik echt jammer vinden
Het meest onlogische lijkt volgens die logica lijkt de plaatsing van Pommelien Thys, die ze... één plaats later op de dag op de Main zetten dan vorig jaar.

Goed gedaan, Pommelien! Een bank vooruit.

Is het voor Pukkelpop net zo makkelijk een ticket te scoren een paar weken/dagen van te voren als dat voor dtrh en Lowlands is op ticketswap of een ander resale platform?
Nee, totaal niet. Ze hebben een eigen doorverkoopplatform en dat werkt echt heel krom. Je moet zelf op zoek naar iemand die zijn ticket verkoopt en je moet de transactie ook regelen. Vorig jaar (ik denk met veel geluk) na een week pas doorverkoopticket kunnen kopen die ik wilde. Ik wil je niet bangmaken, maar als je nu nog geen ticket hebt, zou ik er voor beginnen vrezen…

• Verdrietig
Waarderingen: gguuss
Nee, totaal niet. Ze hebben een eigen doorverkoopplatform en dat werkt echt heel krom. Je moet zelf op zoek naar iemand die zijn ticket verkoopt en je moet de transactie ook regelen. Vorig jaar (ik denk met veel geluk) na een week pas doorverkoopticket kunnen kopen die ik wilde. Ik wil je niet bangmaken, maar als je nu nog geen ticket hebt, zou ik er voor beginnen vrezen…
Ah oke helder. Ik heb een ticket voor Lowlands maar overweeg pkp omdat ik justice nog een keer wil zien voor ze weer een jaar of 7 er tussenuit knijpen... Dan maar gewoon lekker naar Lowlands

Users who are viewing this thread