Pukkelpop 2025

Kneecap lijkt mij in de indeling wat gek te staan, afsluiter van de backyard? Kan natuurlijk maar lijkt me eerder iets voor de dancehall.

Heel blij met SONS, Guilt Trip en Ecca Vandal!

Kunnen we de Kneecap-discussie elders voeren dan in verschillende topics tegelijk? Vooral vreemd dat mensen verbaasd zijn dat een provocatieve rapgroep over-the-top uitspraken doet, wiens grootste hit een nummer over Britten uit hun land gooien is.

Paywall, helaas.

Ik vind het wel goed dat er nog wat controverse bestaat anno 2025. Heel die cancelcultuur steekt me ferm tegen. Muziek mag tegen de schenen schoppen, shows mogen wat provocatief of zelfs gevaarlijk zijn. Stel je voor dat RATM of Public Enemy in 2025 zouden ontstaan zijn, ze waren al gecanceld voordat ze hun eerste noot gespeeld hadden.

Elderbrook kan geschrapt worden op zaterdag. Die heeft zelf gecancelled volgens de nieuwsbrief op de website.

Staat voorlopig wel nog tussen de artiesten op de site/app.

Voor de mensen die dit lezen en denken, "oh echt?" Ja, Elderbrook zegt af. Volgens zijn site heeft hij in plaats hiervan ineens data in Las Vegas aangekondigd.

"Elderbrook heeft helaas gecancelled en mist op deze manier alle pret op Pukkelpop."

Is het voor Pukkelpop net zo makkelijk een ticket te scoren een paar weken/dagen van te voren als dat voor dtrh en Lowlands is op ticketswap of een ander resale platform?

Users who are viewing this thread