Pukkelpop 2025

inderdaad Ze hebben een nieuw filmpje geplaatst op Facebook en Instagram om de zondag te promoten voor de ticketverkoop met de bevestiging dat Doechii co-headliner is dus dit is volgens mij het eerste jaar dat een dag in dit geval de zondag 4 inplaats van 3 main stage headliners heeft want sowieso zijn deze namen op deze foto headliners op de main.
IMG_4095.jpeg
En hier het promotiefilmpje van de zondag voor wie het nog niet gezien had.

• Leuk
Waarderingen: Kachelle
inderdaad Ze hebben een nieuw filmpje geplaatst op Facebook en Instagram om de zondag te promoten voor de ticketverkoop met de bevestiging dat Doechii co-headliner is dus dit is volgens mij het eerste jaar dat een dag in dit geval de zondag 4 inplaats van 3 main stage headliners heeft want sowieso zijn deze namen op deze foto headliners op de main.
Bekijk bijlage 13965
En hier het promotiefilmpje van de zondag voor wie het nog niet gezien had.
Ik vind het wat vreemde communicatie. Stel dat je Justice toch als afsluiter krijgt op de main, dan heb je Papa Roach als derde (en 4de laatste) op de main, rond circa 16-17 uur. Waarom benoem je hen dan als één van je headliners?

Ik vind het wat vreemde communicatie. Stel dat je Justice toch als afsluiter krijgt op de main, dan heb je Papa Roach als derde (en 4de laatste) op de main, rond circa 16-17 uur. Waarom benoem je hen dan als één van je headliners?
Lijkt me een stom contractueel dingetje dat ze per se benoemd moeten worden als een grote naam op de affiche.

• Leuk
Waarderingen: dann en davadude
dat gaan de stage indeling en de timetable ons in de toekomst vertellen dus voorlopig is het wachten tot de organisatie ons verlost van deze prangende vraag. Ik denk dat ze zich nu voornamelijk willen focussen op het boosten van de ticketverkoop.

Denk dat PKP de vinger wel goed genoeg op de pols had om Doechii te boeken na de release van haar album voor een leuke tentspot, maar ze heeft gewoon zo een explosieve groei mee gemaakt na die Grammy dat er toch wel wat geschoven moest worden. Mijn gok, alleszins!

Ik zie oprecht het probleem niet. Niemand zegt ook dat ze om middernacht moeten stoppen.

17:45-18:45 Papa Roach
19:45-20:45 Doechii
21:45-23:00 QOTSA
00:00-01:00 Justice

En als ze toch om middernacht moeten stoppen schuift dit schema een uurtje op naar voor. Perfect logische spots toch voor al die acts?

• Leuk
Waarderingen: davadude en Pukkelpopper
Doechii doet haar ding goed, maar daar is toch totaal niets vernieuwend en veruimend aan? Althans ik hoor niets wat ik niet eerder heb gehoord.

Wel eens met deze take. Tof, leuk, maar Little Simz staat wat mij betrijdt mijlen boven haar. Maarja, hype.

Het is niet per se nieuw of baanbrekend, maar m.i. wel een enorm frisse wind in een (vrouwelijk) hiphop landschap vol GloRilla's, Sexyy Reds en Ice Spices. Je zou zelfs kunnen stellen dat het cool is omdat het niet nieuw is, maar juist teruggrijpt naar een geluid en stijl die meer doet denken aan de Lauryn Hills en Lil Kims.

Met je eens dat Simz hier nog wel een stuk bovenstaat, maar die heeft inmiddels ook al 5+ albums op haar naam staan tegenover de 3 (?) mixtapes van Doechii. Dat de vergelijking nu (al) gemaakt wordt, spreekt denk ik eerder in het voordeel van Doechii.

Ik zie oprecht het probleem niet. Niemand zegt ook dat ze om middernacht moeten stoppen.

17:45-18:45 Papa Roach
19:45-20:45 Doechii
21:45-23:00 QOTSA
00:00-01:00 Justice

En als ze toch om middernacht moeten stoppen schuift dit schema een uurtje op naar voor. Perfect logische spots toch voor al die acts?
Ja maar dan kan je toch evengoed een Michael Kiwanuka of The Last Dinner party ook benoemen op de andere dagen. Zal inderdaad wel iets contractueel zijn bij Papa Roach zoals @Special Monkey zei.

Denk dat PKP de vinger wel goed genoeg op de pols had om Doechii te boeken na de release van haar album voor een leuke tentspot, maar ze heeft gewoon zo een explosieve groei mee gemaakt na die Grammy dat er toch wel wat geschoven moest worden. Mijn gok, alleszins!
Nah, dit heeft toch alle schijn dat die zondag toch matig verkocht en ze nu een extra gewicht in de schaal leggen. Een beetje zoals KoL op RW.

Straffe boeking wel, al helemaal zo laat! Wat een lineup jongens.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Nah, dit heeft toch alle schijn dat die zondag toch matig verkocht en ze nu een extra gewicht in de schaal leggen. Een beetje zoals KoL op RW.

Er was in de pers nochtans duidelijk gezegd dat het gewoon heel wat voeten in de aarde had om Doechii te boeken. Wil ik best geloven dat dat niet zomaar een paniekboeking was, maar gewoon lang een welles-nietes verhaal was, zoals bij Charli XCX dat uiteindelijk niets geworden is.

Ik vermoed dat RAYE - Sam Fender hypothetisch prima omgewisseld had kunnenworden met Papa Roach - QOTSA en dat beide festivals daar mee geholpen zouden zijn.

Ik vermoed dat RAYE - Sam Fender hypothetisch prima omgewisseld had kunnenworden met Papa Roach - QOTSA en dat beide festivals daar mee geholpen zouden zijn.
Behalve dat een Papa Roach op Rock Werchter al helemaal tevreden zal moeten zijn met derde plek op de main, toch?

Laat maar zoals het is, trouwens. Maakt beide lineups toch gevarieerder. Van mij mogen er nog veel QOTSAs en Justissen op PKP verschijnen, of Fenders en Rayes op RW.

Morgen nieuwe namen gok ik. Yong Yello teasde net een festivalaankondiging morgen.
Donderdagnamen dus?
Lijkt mij nog wat vroeg voor donderdagnamen. Vorig jaar kwamen die pas midden juni.

Ik denk wel dat er een ander pakketje zal komen. Yong Yello zou perfect op een van de weekenddagen ook kunnen staan.

• Leuk
Waarderingen: scheep
Pukkelpop 2024 lineup drops
31 januari: 2 namen
1 februari: 3 namen (5 namen totaal)
2 februari: 3 namen (8 namen totaal)
7 februari: 12 namen (20 namen totaal)
21 februari: 12 namen (32 namen totaal)
28 februari: 13 namen (45 namen totaal + zaterdag erna verkoop)
20 maart: 32 namen (77 totaal)
17 april: 34 namen (111 namen totaal)
5 juni: 24 namen (135 namen totaal)
19 juni: Electric Callboy + 26 Donderdag namen (162 namen totaal)
10 juli: 14 namen (176 namen totaal)
29 juli: 7 namen (en 2 vervangers) komt op 183 namen totaal

Pukkelpop 2025 lineup drops
4 februari: 3 namen
5 februari: 3 namen (6 namen totaal)
6 februari: 3 namen (9 namen totaal
12 februari: 10 namen (19 namen totaal)
19 februari: 17 namen (36 namen totaal + zaterdag erna verkoop)
12 maart: 23 namen (59 namen totaal)
2 april: 43 namen (102 namen totaal)
23 april: Doechii & Alemeda (104 namen totaal)

Vorig jaar geen namen tussen 17 april & 5 juni, dus ik verwacht nog lang geen namen, eigenlijk.

• Leuk
Waarderingen: DDave

Users who are viewing this thread