Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De eerste weerberichten komen er aan. Die hittegolf hopelijk niet tijdens Graspop, al mag het wel iets warmer zijn dan momenteel tijdens Graspop, wat mij betreft!
De eerste weerberichten komen er aan. Die hittegolf hopelijk niet tijdens Graspop, al mag het wel iets warmer zijn dan momenteel tijdens Graspop, wat mij betreft!
Ik ben blij zolang het droog is en tshirt weer. Dan maakt het mij niet uit of het zon, wolken, volledige eclipse of iets anders is. Zolang het maar geen regen is
Ik ben blij zolang het droog is en tshirt weer. Dan maakt het mij niet uit of het zon, wolken, volledige eclipse of iets anders is. Zolang het maar geen regen is
Ik vond het vorig jaar echt nog wel ca va eigenlijk! maar dit is mogelijks ook gewoon omdat we de tentjes op een goed en droog stuk van de camping hadden staan, ik kan me inbeelden dat het een stuk minder amusant is als al u spullen zeiknat zijn geworden.
Ik vond het vorig jaar echt nog wel ca va eigenlijk! maar dit is mogelijks ook gewoon omdat we de tentjes op een goed en droog stuk van de camping hadden staan, ik kan me inbeelden dat het een stuk minder amusant is als al u spullen zeiknat zijn geworden.
Ik kampeerde in een meer(na de eerste bui) van de camping maar mijn tent bak was nog waterdicht. Dus geen last.
Alleen mijn maat had nachtelijke pis tocht maar zijn schoenen niet goed dicht gedaan, die werd even vastgezogen. Gevolg was een natte modderpoot.
Maar nachtplek was intern iig droog dus last was beperkt.
En weet nu ook welk deel van de camping het laagste ligt
Afgezien van de stress rondom het vertrek (wel/niet woensdag, wel/geen auto kunnen pakken, dat soort gedoe, en de extra afstemming die dat vergt met de groep) vond ik het ook wel te doen inderdaad. Vrienden stonden aan de rand van zo'n moeras, echt wel vol in de blubber einde vh weekend, dat was minder chill maar ook die hebben zich vermaakt. Wij stonden met onze tenten droog en met laarzen aan op het terrein nergens last van gehad, festivalervaring deed niet onder aan andere jaren. Had op de vorige modder editie van 2016 overigens ook nauwelijks een mindere beleving erdoor.
Het meest vervelende vorig jaar was om op donderdag of vrijdag later op de dag een verplaatsing te maken die over het stuk terrein ging tussen de Marquee en de Merchandise. Dat was echt 1 grote modderpartij met veel zuigkracht, maar verder weinig te klagen over vorig jaar dankzij een regenjas en goed schoeisel.
Heb ook zeker niets te klagen over afgelopen jaar. We konden goed parkeren, de modder die er lag was te omzeilen met goede schoenen. Alleen een parking was fijn geweest
Heb ook zeker niets te klagen over afgelopen jaar. We konden goed parkeren, de modder die er lag was te omzeilen met goede schoenen. Alleen een parking was fijn geweest