Graspop Metal Meeting 2025

Gezien ik een grote eter ben en elke dag de after tot zonsopgang meepak, heb ik die 40 wel eens per dag nodig 😅 🍻
Ik zit op lijn met pim. Ook een grote eter en ook vanaf de eerste tot laatste band op het terrein.
Verder ook niet vies van een drankje (meer of nog meer) plus de dynamiek van de groep waardoor er een redelijke constante stroom.

Dus zit gemiddeld tussen de 30-40 per dag.
Zondag meestal het minste.

Ik zit op lijn met pim. Ook een grote eter en ook vanaf de eerste tot laatste band op het terrein.
Verder ook niet vies van een drankje (meer of nog meer) plus de dynamiek van de groep waardoor er een redelijke constante stroom.

Dus zit gemiddeld tussen de 30-40 per dag.
Zondag meestal het minste.
De zondag is dan ook de dag om terug te ontnuchteren voor 's nachts terug naar huis te rijden 😅

De zondag is dan ook de dag om terug te ontnuchteren voor 's nachts terug naar huis te rijden 😅
Nou dat gebeurd de maandag pas maar er wordt onderbewust al rekening mee gehouden. Met de zondag intake zou je niet bij mij in de auto willen zitten of in de buurt rijden. Weet niet of ik het beter kan als Tom Waes

• Haha
Waarderingen: Simoni
Nou dat gebeurd de maandag pas maar er wordt onderbewust al rekening mee gehouden. Met de zondag intake zou je niet bij mij in de auto willen zitten of in de buurt rijden. Weet niet of ik het beter kan als Tom Waes
Dat kan natuurlijk ook! De zondag drink ik zelf niks aangezien we na de laatste headliner sowieso door zijn. (Als ik een van de chauffeurs ben toch)

• Leuk
Waarderingen: Projunk
Nu iDeal het weer schijnt te doen.. Wat kopen jullie zoal in de voorverkoop? En is dat een echte berekening of koop je gewoon voldoende en zie je wel wat je terug laat storten aan het eind van de rit?
Ik denk dat ik er 80 op voorhand ga kopen. Vorig jaar had ik nog 0,3 SK over, dat heb ik gewoon gedoneerd aan de organisatie.
Maar ik ga proberen dit jaar iets vaak buiten de wei te gaan eten, ik kom toch met een elektrische fiets. In Retie bv is er een goed frituur. En een kleine km fietsen is er ook een goede broodjeszaak. Dus ik zal wel meer SK over hebben dit jaar denk ik, die zal ik dan wel laten terug betalen

ik en mn vrouw hebben er nu 120 gekocht en volgende maand kopen we er nog ieder 40 dan komen we normaal toe voor het hele weekend denk dat we er vorig jaar 13 over hadden ofzo. we eten wel voornamelijk op het terrein enkel donderdag en vrijdag nemen we ontbijt mee op de camping.

Hier weer 300 Skullies aangeschaft voor 3 man. Vorig jaar net te weinig aan ivm met wat bijzondere aankopen. Maar is normaal gesproken wel genoeg

Ik heb nu nieuwe app van ticketmaster.
Moest eerst via de ticketdetails zien op welke ticket de skullies staan.
Vind het iets omslachtiger.

zo, terug op het forum, na een dipje (ontslag volgende zomer vredestein)

ik ga uit van 30 skullies per dag (incl. ontbijt)
judas priest heeft gisteren hun laatste show van de invincible shield tour gedaan, dus de setlist zal in europa straks anders zijn. shield of pain tour
epica heeft hun eerste show in new york gehad (setlist.fm)
en bij de first to the barrier fanclub van maiden wordt gehint naar het laatste nummer van de setlist :ROFLMAO: iets met boots en bruce dickinson heeft iets gezegd over een nieuwe birdmask

Laatst bewerkt:
Vorig jaar had ik 200 skullies gekocht op voorhand (heb toen wel de groep getrakteerd op een rondje wegens aankondiging van onze zwangershap). Had iets van een 50 over, heb er dit jaar 140 gekocht, ben nog aan het twijfelen om bij te kopen of niet, er zal dit jaar (vermoedelijk) wel meer gedronken worden met het warmere weer, maar ik er zal dan ook weer meer water tussendoor gedronken worden.
Een maat had vorig jaar ook 200 gekocht, bij hem waren ze wel op, hij is wel een regelmatigere eter dan mij... :P

Ga er denk ik in de vvk 80 aanschaffen. Zal er 3 hele dagen zijn en zondag mogelijk een deel, begin van de dag. Hoop aan zo'n 25 per dag genoeg te hebben. Normale tot grote eter en qua drankinname drink ik bier en water-fris. En een koffie om de (mid)dag te beginnen natuurlijk, al hoop ik ook op een gasbrandertje met een perculator van @Nutellica.

De bier/water-fris ratio is ook afhankelijk van het weer, maar zal niet per se de Skullie uitgaven enorm beinvloeden. Als het een hittegolf is net als 2022 (meen ik?), zal het meer water uit de kraan betekenen en wat voorzichtiger met pils, in ieder geval tot de avond.

• Winning
Waarderingen: Nutellica
Ga er denk ik in de vvk 80 aanschaffen. Zal er 3 hele dagen zijn en zondag mogelijk een deel, begin van de dag. Hoop aan zo'n 25 per dag genoeg te hebben. Normale tot grote eter en qua drankinname drink ik bier en water-fris. En een koffie om de (mid)dag te beginnen natuurlijk, al hoop ik ook op een gasbrandertje met een perculator van @Nutellica.

De bier/water-fris ratio is ook afhankelijk van het weer, maar zal niet per se de Skullie uitgaven enorm beinvloeden. Als het een hittegolf is net als 2022 (meen ik?), zal het meer water uit de kraan betekenen en wat voorzichtiger met pils, in ieder geval tot de avond.
Gasbrandertje ✅
Percolator ✅
Koffiebekers ✅
Koekenpannetje ✅
(Vega) Worstebroodjes - komt goed

Nog meer wensen?

• Confetti
Waarderingen: mvl1980
Gasbrandertje ✅
Percolator ✅
Koffiebekers ✅
Koekenpannetje ✅
(Vega) Worstebroodjes - komt goed

Nog meer wensen?
  • Zonnetje, 20-25 graden.
  • Stoeltjes
Dan zijn we er wel. Ik neem genoeg powerbank capaciteit mee, inclusief BT speaker voor de muzikale omlijsting (op de camping dan). Iemand nog verzoeknummers? 🕺

Users who are viewing this thread