Graspop Metal Meeting 2025

ik en mn vrouw hebben er nu 120 gekocht en volgende maand kopen we er nog ieder 40 dan komen we normaal toe voor het hele weekend denk dat we er vorig jaar 13 over hadden ofzo. we eten wel voornamelijk op het terrein enkel donderdag en vrijdag nemen we ontbijt mee op de camping.

Hier weer 300 Skullies aangeschaft voor 3 man. Vorig jaar net te weinig aan ivm met wat bijzondere aankopen. Maar is normaal gesproken wel genoeg

Ik heb nu nieuwe app van ticketmaster.
Moest eerst via de ticketdetails zien op welke ticket de skullies staan.
Vind het iets omslachtiger.

zo, terug op het forum, na een dipje (ontslag volgende zomer vredestein)

ik ga uit van 30 skullies per dag (incl. ontbijt)
judas priest heeft gisteren hun laatste show van de invincible shield tour gedaan, dus de setlist zal in europa straks anders zijn. shield of pain tour
epica heeft hun eerste show in new york gehad (setlist.fm)
en bij de first to the barrier fanclub van maiden wordt gehint naar het laatste nummer van de setlist :ROFLMAO: iets met boots en bruce dickinson heeft iets gezegd over een nieuwe birdmask

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71
Vorig jaar had ik 200 skullies gekocht op voorhand (heb toen wel de groep getrakteerd op een rondje wegens aankondiging van onze zwangershap). Had iets van een 50 over, heb er dit jaar 140 gekocht, ben nog aan het twijfelen om bij te kopen of niet, er zal dit jaar (vermoedelijk) wel meer gedronken worden met het warmere weer, maar ik er zal dan ook weer meer water tussendoor gedronken worden.
Een maat had vorig jaar ook 200 gekocht, bij hem waren ze wel op, hij is wel een regelmatigere eter dan mij... :P

• Leuk
Waarderingen: talos654
Ga er denk ik in de vvk 80 aanschaffen. Zal er 3 hele dagen zijn en zondag mogelijk een deel, begin van de dag. Hoop aan zo'n 25 per dag genoeg te hebben. Normale tot grote eter en qua drankinname drink ik bier en water-fris. En een koffie om de (mid)dag te beginnen natuurlijk, al hoop ik ook op een gasbrandertje met een perculator van @Nutellica.

De bier/water-fris ratio is ook afhankelijk van het weer, maar zal niet per se de Skullie uitgaven enorm beinvloeden. Als het een hittegolf is net als 2022 (meen ik?), zal het meer water uit de kraan betekenen en wat voorzichtiger met pils, in ieder geval tot de avond.

Ga er denk ik in de vvk 80 aanschaffen. Zal er 3 hele dagen zijn en zondag mogelijk een deel, begin van de dag. Hoop aan zo'n 25 per dag genoeg te hebben. Normale tot grote eter en qua drankinname drink ik bier en water-fris. En een koffie om de (mid)dag te beginnen natuurlijk, al hoop ik ook op een gasbrandertje met een perculator van @Nutellica.

De bier/water-fris ratio is ook afhankelijk van het weer, maar zal niet per se de Skullie uitgaven enorm beinvloeden. Als het een hittegolf is net als 2022 (meen ik?), zal het meer water uit de kraan betekenen en wat voorzichtiger met pils, in ieder geval tot de avond.
Gasbrandertje ✅
Percolator ✅
Koffiebekers ✅
Koekenpannetje ✅
(Vega) Worstebroodjes - komt goed

Nog meer wensen?

• Confetti
Waarderingen: MikeHell
Gasbrandertje ✅
Percolator ✅
Koffiebekers ✅
Koekenpannetje ✅
(Vega) Worstebroodjes - komt goed

Nog meer wensen?
  • Zonnetje, 20-25 graden.
  • Stoeltjes
Dan zijn we er wel. Ik neem genoeg powerbank capaciteit mee, inclusief BT speaker voor de muzikale omlijsting (op de camping dan). Iemand nog verzoeknummers? 🕺

Nu staat de teller op 80, eind deze maand komen daar 40 bij, en normaal gezien moet dar volstaan, Als het een hittegolf wordt zeker, want dan eet ik minder.

Vorige jaren altijd rond de 20 per dag gezeten.
Dus voor 4 dagen 100 Skullies besteld om een kleine marge te hebben.

Het weer verandert weinig aan mijn verbruik. Bij warm weer is het dorstiger, maar drink ik ook meer kraantjeswater.

Bought 60 skullies for 4 days... interesting to see what others usually spend during the festival days. For me, around 60 skullies (200 euros or so) is more than enough, mainly because im not a heavy drinker, usually 5/6 beers a day MAX are more than enough to get me drunk + all the fireball whiskey ill drink on camping site, i only eat food from the supermarket (yeah im one of those boring guys who only wants to make healthy choices bla bla) so i guess that's a big plus when it comes to saving money or avoiding buying lots of skullies. Been to hellfest for 10 years straight and all round only spent from 150-200 euros on festival grounds, i intend to keep it that way :D.

Users who are viewing this thread