Graspop Metal Meeting 2025

Misschien eens mailen naar Weezevent, die leveren volgens mij de skullie technologie aan Graspop (op mijn bankafrekening zie ik ook dat mij betaling naar daar gegaan is)

Ik zie trouwens zonet op graspop.be dat de info pagina extra informatie heeft.

Zo zie ik nu voor het eerst weer de optie 'Green' over de herbruikbare bekers en de green coins.

Maar ook op de heen-en-weer pagina staat er meer info over de parking.
Voorverkoop start op 28/05 en zal 16€ kosten (dus +1€)
Ter plaatse betalen blijft, dacht ik, 20€

Wie op The Crypt gaat camperen kiest best voor de Paarse parkeerzone (staan waze/maps links op de pagina)

Verbaast me niks. Drogere winter en lente doet ons in de festivalzomer zweten en stof happen. In het beste geval komen een paar druppels van (restanten van*) een warmteonweer ons even voor verkoeling zorgen?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: won666
Weergerelateerde vraag.....hopende op mooi zonnig weer.....mag je spuitbus zonnecreme meenemen het terrein op of alleen tubes....
Meestal doen ze niet moeilijk over zonnecreme.
Heb echter al wel gehoord dat ze over een "grote" fles wel eens moeilijk hebben gedaan.
Uiteraard zijn er ook mensen die dat dan gaan bezien als een manier om drank mee binnen te smokkelen (er zijn betere manieren :P)

Afgezien van de stress rondom het vertrek (wel/niet woensdag, wel/geen auto kunnen pakken, dat soort gedoe, en de extra afstemming die dat vergt met de groep) vond ik het ook wel te doen inderdaad. Vrienden stonden aan de rand van zo'n moeras, echt wel vol in de blubber einde vh weekend, dat was minder chill maar ook die hebben zich vermaakt. Wij stonden met onze tenten droog en met laarzen aan op het terrein nergens last van gehad, festivalervaring deed niet onder aan andere jaren. Had op de vorige modder editie van 2016 overigens ook nauwelijks een mindere beleving erdoor.
Alhoewel hitte misschien minder zorgen geeft vind ik dat vermoeiender. Goei schoenen en je hebt zuurstof. Wel even 2 uurtjes geschuild. Maar toch nog alles met meer fit kunnen beleven. Ik kan wel begrijpen waarom anderen soms minder geluk hadden. Met alle begrip.

• Leuk
Waarderingen: duck
Nu iDeal het weer schijnt te doen.. Wat kopen jullie zoal in de voorverkoop? En is dat een echte berekening of koop je gewoon voldoende en zie je wel wat je terug laat storten aan het eind van de rit?

Nu iDeal het weer schijnt te doen.. Wat kopen jullie zoal in de voorverkoop? En is dat een echte berekening of koop je gewoon voldoende en zie je wel wat je terug laat storten aan het eind van de rit?
Voor mij het laatste. Vind het heerlijk om het hele festival niet over muntjes te moeten nadenken, en ik zie wel hoe veel ik over houd en dat vraag ik dan terug. Is me die paar euro transactiekosten wel waard.

Buiten dat bespaar je 30 cent per skullie.
Niet dat je per se veel bespaart, geef je wel gegarandeerd meer uit als je halfweg bij moet kopen dan 1 skullie moet betalen voor terugboek kosten.

Ik koop dus ook gewoon ruim in en beschouw alles als verlies en als er wat overblijft is het een pluspunt waar ik niet op gerekend heb.

• Leuk
Waarderingen: kaiser en Loek123
140 coins gekocht maandag, zowel voor Graspop als voor Werchter.
Vorig jaar na Graspop 49 euro teruggehad en na Werchter 92,75 euro.

Op Werchter toen wel maar 120 coins gekocht maar nu de Rock Village niet meer bestaat gaan we de coins ook op de camping nodig hebben.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Persoonlijk weet ik dat ik met 20 coins per dag zeker toekom dus ik reken daar wat op! Maar dat hangt natuurlijk ook veel af van hoeveel je op de camping wel op niet eet en drinkt

Ik heb het ieder jaar gered met 40 munten. Zorgen dat je goed ontbijt op de camping met zelf meegebracht eten, en verder ben ik een kleine eter en drink ik vooral water. Maar ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen niet genoeg zou zijn

Ik heb het ieder jaar gered met 40 munten. Zorgen dat je goed ontbijt op de camping met zelf meegebracht eten, en verder ben ik een kleine eter en drink ik vooral water. Maar ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen niet genoeg zou zijn
Gezien ik een grote eter ben en elke dag de after tot zonsopgang meepak, heb ik die 40 wel eens per dag nodig 😅 🍻

Users who are viewing this thread