Enkele gedachten (hopend op Google Translator):
- Ik zou niet per se één-op-één vervangingen verwachten. Volgende week zullen ze waarschijnlijk een tiental nieuwe acts aankondigen en ze zullen proberen iedereen blij te maken met wat er allemaal mogelijk is. Er zullen zeker wat gitaaracts zijn, maar het zou mij niet verbazen als we een dans- of popafsluitingsact krijgen.
- Tot nu toe hebben we alleen gekeken naar artiesten die op tournee zijn, maar één, niet per se lokaal, zou kunnen komen voor een goedbetaalde headliner-show als deze beschikbaar en klaar is om te spelen. Een verrassing sluit ik dus niet uit.
- Hoe zit het met Lana Del Rey? Drie dagen later speelt ze een uitverkochte show in Parijs, ze heeft al een aantal last-minute boekingen in haar geschiedenis gedaan en ze zou haar dag gemakkelijk uitverkopen, ook als mensen hun dagkaart doorverkopen aan Lana's fans.
- Op dit moment zijn er nog zondagtickets te koop. Dus als een zondagskaarthouder het zou proberen te verkopen, moet hij dat tegen een lagere prijs doen.
- Ik zou een onderscheid maken tussen wat de festivalorganisatoren contractueel moeten doen en wat de beste commerciële strategie is voor hun klanten. De meeste bezoekers zullen de volledige festivalervaring verzorgen (inclusief ikzelf), maar degenen die een dagkaart kochten, deden dit vanwege een aantal specifieke shows. Als je dagkaarten verkoopt en de twee belangrijkste acts van een bepaalde dag hun shows weken eerder annuleren, weet je dat je iets anders aanbiedt dan wat je verkocht hebt en moet je dagkaarthouders de mogelijkheid bieden om hun geld terug te vragen. . Persoonlijk gesproken zou mijn mening over hen verlaagd zijn als ze dat niet deden.
- Hoe dan ook, ik ben al blij met de line-up en ik weet zeker dat ik van het festival zal genieten, maar ik wacht op de definitieve aankondiging om het te beoordelen.
- Er gebeurt shit. Er zijn ergste dingen in het leven dan een geannuleerd concert.
- Laten we elkaar eens ontmoeten, ik zal proberen mij herkenbaar te maken als de Italiaan