Pukkelpop 2024

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Prima band, zou ook gewoon een degelijke vervanger zijn, maar niets om voor wakker te blijven. Editors doet me weinig meer qua naam omdat je ze al zoveel ziet (om nog maar te zwijgen over RB). Persoonlijk hoor. Maar goed, snap ook dat dit niet het moment is om kieskeurig te zijn.
Nou als je ziet wat andere festivals aandragen als vervangers denk ik dat je best wel kieskeurig mag zijn.
Zeker als je ziet wat er allemaal beschikbaar is…
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en DDave

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.762
3.512
Als Gojira nog komt zou ik eigenlijk nog 50 euro moeten bijtellen met mijn eigen stelling dat je betaalt voor wat er dan op de line-up staat als je een ticket koopt 🤣 Gojira >>>>> QotSA wat mij betreft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
586
336
Zou heel blij zijn met gojira, maar lijkt me niet een band die op die positie op Pukkelpop past. In de marquee eventueel wel ipv the smile, maar toch niet als mainstage headliner
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.270
Zou heel blij zijn met gojira, maar lijkt me niet een band die op die positie op Pukkelpop past. In de marquee eventueel wel ipv the smile, maar toch niet als mainstage headliner
The National die The Smile vervangt en op de main staat.

Gojira die Qotsa vervangt en in de Marquee staat.

Maar Gojira tourt helemaal niet, dus dat is utopisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Jimmeh07

Dominiek

Playlistbediener
17 jun 2021
14
2
Een week na Pukkelpop zit Die Antwoord in Europa voor een paar zomerfestivals. Die lijken me toch ook wel een geschiedenis met PP te hebben... En ik zou hen wel zien werken als afsluiter na Electric Callboy en The Offspring op de Main...
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
586
336
Een week na Pukkelpop zit Die Antwoord in Europa voor een paar zomerfestivals. Die lijken me toch ook wel een geschiedenis met PP te hebben... En ik zou hen wel zien werken als afsluiter na Electric Callboy en The Offspring op de Main...
Denk dat die band momenteel nog een controversiëlere boeking dan arcade fire zou zijn, dus lijkt me onwaarschijnlijk
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta, jarne en DDave

Dominiek

Playlistbediener
17 jun 2021
14
2
Denk dat die band momenteel nog een controversiëlere boeking dan arcade fire zou zijn, dus lijkt me onwaarschijnlijk
Stonden een paar maand geleden toch in La Madeleine? Was in minder dan een uur uitverkocht daar... Met zeer goede recensies... Was me daardoor eigenlijk niet meteen duidelijk hoe het nu zat met die beschuldigingen van paar jaar terug.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken