Pukkelpop 2024

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
586
336
Stonden een paar maand geleden toch in La Madeleine? Was in minder dan een uur uitverkocht daar... Met zeer goede recensies... Was me daardoor eigenlijk niet meteen duidelijk hoe het nu zat met die beschuldigingen van paar jaar terug.
Ja, arcade fire stond recent ook nog in het Sportpaleis, een zaal show is iets anders dan ze plaatsen op een festival. Bij een aparte show kiezen mensen zelf of ze een band nog willen steunen of niet, bij een festival ligt dat volledig anders.
Ik wil verder ook geen discussie openen over deze bands, bedoel gewoon dat ik het heel onwaarschijnlijk acht dat een festival als Pukkelpop ze zou boeken
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Ja, arcade fire stond recent ook nog in het Sportpaleis, een zaal show is iets anders dan ze plaatsen op een festival. Bij een aparte show kiezen mensen zelf of ze een band nog willen steunen of niet, bij een festival ligt dat volledig anders.
Ik wil verder ook geen discussie openen over deze bands, bedoel gewoon dat ik het heel onwaarschijnlijk acht dat een festival als Pukkelpop ze zou boeken
Nou, ze hebben Dizzee Rascal geboekt. Niemand heeft zich daar druk over gemaakt.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.094
577
Jack White komt voor 3 festivaloptredens.
Zou Arcade Fire überhaupt de oversteek doen voor slechts 1 optreden. Dan moeten ze echt goed betaald krijgen.
Wat Gigi21 schrijft, het zal Editors en Royal Blood kunnen worden. Of zelfs Oscar and the Wolf en James Blake.
Spannender zal het waarschijnlijk niet worden.
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
586
336
Jack White komt voor 3 festivaloptredens.
Zou Arcade Fire überhaupt de oversteek doen voor slechts 1 optreden. Dan moeten ze echt goed betaald krijgen.
Wat Gigi21 schrijft, het zal Editors en Royal Blood kunnen worden. Of zelfs Oscar and the Wolf en James Blake.
Spannender zal het waarschijnlijk niet worden.
Ik verwacht ook weinig boeiends, maar met heel lage verwachtingen kan het uiteindelijk misschien nog meevallen
 
  • Leuk
Waarderingen: Dominiek

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Editors over het algemeen natuurlijk een prima show. Maar wat heb ik die al vaak gezien en dan ben ik er ook nog 5 keer omheen gelopen. Die spelen in Nederland vaker dan de gemiddelde Nederlandse act…
 

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
538
536
Er moet toch ook nog een vervanger voor Mannequin Pussy komen? Niet alleen voor QOTSA en The Smile. Dat mag van mij best een band als PEUK ofzo zijn.
Ik geloof dat die afzegging nog niet officieel bekend is gemaakt door de organisatie, ik kan het in ieder geval nergens vinden. Wel staat hij niet meer tussen de line-up op de website.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.094
577
Voor de mensen die een klein voordeeltje willen halen: nog tot en met 31 juli zijn de eet- en drankbonnen voor 3,25 ipv 3,50 euro te koop.
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf en DDave

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.144
3.054
Ik houd echt m'n hart vast met waar Pukkelpop mee zal komen.
Mijn onderbuikgevoel van de dag zegt Oscar and the Wolf. Dat zou niet spannend zijn, maar wel begrijpelijk. Het is alleen te hopen dat ze dan niet wachten tot het optreden op LF is geweest, want daar krijg je alleen maar onrust van.
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
830
999
Mijn onderbuikgevoel van de dag zegt Oscar and the Wolf. Dat zou niet spannend zijn, maar wel begrijpelijk. Het is alleen te hopen dat ze dan niet wachten tot het optreden op LF is geweest, want daar krijg je alleen maar onrust van.
Dat zou dus betekenen dat ik mijn festival af ga sluiten bij de Crystal Fighters😖
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.711
9.615
Mijn onderbuikgevoel van de dag zegt Oscar and the Wolf. Dat zou niet spannend zijn, maar wel begrijpelijk. Het is alleen te hopen dat ze dan niet wachten tot het optreden op LF is geweest, want daar krijg je alleen maar onrust van.
We gaan het zien. Deze naam, en de naam die The Smile vervangt, zal doen afhangen of we nog blijven rondhangen op zondag of we zaterdag als onze laatste dag zien. Tot nader inzicht is die laatste dag echt te mager in zijn geheel om het te verantwoorden voor ons.

Dus here's hope voor een mooie afsluiter waar je toch een dag lang naar kan toewerken. Zij het in de marquee of op de main.
 

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
538
536
Nu mogen ze toch eens beginnen met wat meer informatie bekend te maken daar bedoel ik mee laatste namen inclusief vervangers met line-up poster, timetable, plattegronden (festivalweide en camping) komaan het wordt dringend tijd het zijn nog maar 18 dagen. vooral de timetable is laat dit jaar maar er zijn jaren geweest dat de timetable pas begin augustus bekend werd gemaakt. Maar Ik denk dat ik veel maar dan ook veels te ongeduldig ben. Of ben ik niet alleen die dit vind?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.762
3.512
Nu mogen ze toch eens beginnen met wat meer informatie bekend te maken daar bedoel ik mee laatste namen inclusief vervangers met line-up poster, timetable, plattegronden (festivalweide en camping) komaan het wordt dringend tijd het zijn nog maar 18 dagen. vooral de timetable is laat dit jaar maar er zijn jaren geweest dat de timetable pas begin augustus bekend werd gemaakt. Maar Ik denk dat ik veel maar dan ook veels te ongeduldig ben. Of ben ik niet alleen die dit vind?
Het is natuurlijk ook niet elk jaar dat ca. een maand voor het festival een headliner van de Main Stage én een headliner van de Marquee hun tour cancelen en dit gebeurt ook nog eens op de dag die als enige niet is uitverkocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
538
536
Het is natuurlijk ook niet elk jaar dat ca. een maand voor het festival een headliner van de Main Stage én een headliner van de Marquee hun tour cancelen en dit gebeurt ook nog eens op de dag die als enige niet is uitverkocht.
Dat neemt niet weg dat er andere informatie bekend kan worden gemaakt bijvoorbeeld de plattegrond of een line-up poster met de namen die tot nu toe bekend zijn. Ik vind gewoon dat het lang duurt eer ze interessante informatie bekend maken de informatie die ik interessant vindt wordt meestal laat bekend gemaakt (timetable en plattegrond) tot nu toe is de informatie wat mager vind ik persoonlijk maar nogmaals ik ben te ongeduldig. En het is mij opgevallen dat ze de laatste jaren minder reclame maken in de krant en Humo met een line-up poster.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken