Pukkelpop 2024

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
345
505
Nee want dan vallen er doden door dehydratatie :)
En het "ik douche me gewoon niet 3 dagen" volk gaat zich niet plots wel douchen, met alle gevolgen vandien :poop:
 
  • Haha
Waarderingen: Royke

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.100
578
Ja, daar niet bij stilgestaan. Wat zal dat vies ruiken na een paar dagen. Al die zweterige pubers die niet gedoucht hebben. Of ze nemen voor elke dag een bus Axe mee, net zo erg.
 
  • Leuk
Waarderingen: bartv

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
178
144
Ik heb mijn bandje nog steeds om de arm. Nog iemand die dat doet? En hoe lang dan precies? Mijn record is denk ik een maand of twee, maar dat was de editie van 2011. Toen kon ik het niet over mijn hart krijgen dat bandje af te doen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.352
2.689
Bij mij begint dat september/oktober te enerveren en dan gaat de schaar er in.
 

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
345
505
Ik heb mijn bandje nog steeds om de arm. Nog iemand die dat doet? En hoe lang dan precies? Mijn record is denk ik een maand of twee, maar dat was de editie van 2011. Toen kon ik het niet over mijn hart krijgen dat bandje af te doen.
3j een bandje van graspop om gehad :p

Tegenwoordig gaan ze er thuis meestal wel meteen af.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.836
3.159
Ik heb mijn bandje nog steeds om de arm. Nog iemand die dat doet? En hoe lang dan precies? Mijn record is denk ik een maand of twee, maar dat was de editie van 2011. Toen kon ik het niet over mijn hart krijgen dat bandje af te doen.
Voordat ik voor het eerst weer ga douchen zodat dat natte ding niet om mn pols blijft hangen
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.108
1.992
Meteen thuis doorknippen en weggooien. De herinneringen zitten bij mij toch altijd in mijn hoofd, niet in tastbare prullaria. Maar ja, ik geef ook gevangen plectrums weg aan de fans naast mij die mis vingen. Mooi idee, maar het eindigt bij mij toch allemaal op de bodem van een la...
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

TNFke

Support act
16 jan 2014
827
803
Hou ze rond uw pols zolang het goed weer is.
Als je die nat maakt heb je langer een fris gevoel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken