Pukkelpop 2024

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Ik verwacht een Europese tour van QOTSA in augustus 2024. Stonden dit jaar al op quasi alle typische festivals in de periode juni/juli, en hebben bovendien nog een annulering goed te maken op Leeds/Reading.

En na de wilde taferelen in de Barn lijkt afsluiten op Pukkelpop de volgende logische stap voor Fred Again.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
477
257
Verbetering voor de Boiler - meer housemuziek. Een overload aan Drum and Bass en Hard Tecno dit jaar.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
533
The 1975 - Olivia Rodrigo - Dua Lipa

War on Drugs - Florence and the Machine - CDW

Lil Nas X - Queens of the Stone Age - Fred Again
Dit lijkt me een beetje een vreemde. CDW op herhaling en nog eens 4 topnamen van RW een jaar eerder kopiëren lijkt me een beetje veel. Daarbij verwacht ik een TWOD pauze, zijn echt al een poos op tour met het huidige album.

Florence lijkt me een logische, Dua Lipa zou een zeer passende naam zijn ook (avondje Dua Lipa - Fredje?). Danger Mouse zou wellicht ook een sterke zijn.

Ik ben door alle enthousiaste verhalen wel aan het overwegen er volgend jaar bij te zijn, lijkt me een heel mooi festival.
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
298
228
Dit lijkt me een beetje een vreemde. CDW op herhaling en nog eens 4 topnamen van RW een jaar eerder kopiëren lijkt me een beetje veel. Daarbij verwacht ik een TWOD pauze, zijn echt al een poos op tour met het huidige album.

Florence lijkt me een logische, Dua Lipa zou een zeer passende naam zijn ook (avondje Dua Lipa - Fredje?). Danger Mouse zou wellicht ook een sterke zijn.

Ik ben door alle enthousiaste verhalen wel aan het overwegen er volgend jaar bij te zijn, lijkt me een heel mooi festival.
CDW stond er niet dit jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
477
257
Dit lijkt me een beetje een vreemde. CDW op herhaling en nog eens 4 topnamen van RW een jaar eerder kopiëren lijkt me een beetje veel. Daarbij verwacht ik een TWOD pauze, zijn echt al een poos op tour met het huidige album.

Florence lijkt me een logische, Dua Lipa zou een zeer passende naam zijn ook (avondje Dua Lipa - Fredje?). Danger Mouse zou wellicht ook een sterke zijn.

Ik ben door alle enthousiaste verhalen wel aan het overwegen er volgend jaar bij te zijn, lijkt me een heel mooi festival.
Deadmau5 bedoel je? zou kunnen, al een tijdje. Ook Marshmello werd geboekt voor de afgelaste editie van 2021.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
The 1975 - Olivia Rodrigo - Dua Lipa

War on Drugs - Florence and the Machine - CDW

Lil Nas X - Queens of the Stone Age - Fred Again
Onrealistisch stacked. Aan de andere kant heeft de organisatie het geflikt om én The Killers én Florence op een dag te krijgen.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
477
257
Onrealistisch stacked. Aan de andere kant heeft de organisatie het geflikt om én The Killers én Florence op een dag te krijgen.
Alleen Dua Lipa uit die lijst heeft de status van superster. Laat Lil Nas X vallen voor iemand zo groot als Anne-Marie (iemand die op geen enkel ander groot festival headliner zou zijn) en zo onrealistisch is het niet.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Een dance act die Pukkelpop headlinet, moet van in de jaren stillekes zijn geweest dat dat nog gebeurde. Main afsluiten of sub, sure maar alleen headlinen zie ik 'm niet doen. Anderzijds, de populariteit van die man is echt ongekend..
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Korn is een grote kanshebber sinds we weten dat die alcatraz hebben afgezegd omdat ze geen puur metal festivals willen doen in '24. pukkelpop lijkt dan de frontrunner.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Korn is een grote kanshebber sinds we weten dat die alcatraz hebben afgezegd omdat ze geen puur metal festivals willen doen in '24. pukkelpop lijkt dan de frontrunner.
Als ze daar wat fatsoenlijke zaken bijzetten dan kom ik misschien weer eens naar Pukkelpop. Mooie jaren gehad daar op de wei.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Korn is een grote kanshebber sinds we weten dat die alcatraz hebben afgezegd omdat ze geen puur metal festivals willen doen in '24. pukkelpop lijkt dan de frontrunner.

Als ze daar wat fatsoenlijke zaken bijzetten dan kom ik misschien weer eens naar Pukkelpop. Mooie jaren gehad daar op de wei.

Korn in de Marquee aub.

Volgende artiesten zullen touren in 08/2024 en maken mi een kans:

- Architects: , hebben net als Parkway Drive en BMTH een commerciële weg ingeslagen bij het laatste album. Naast Lokerse Feesten en Alcatraz maakt ook PKP een kans denk ik.
- Flogging Molly: stonden op pkp in 2018, ideale tegenhanger van Dropkick Murphy's, al zal Lokerse Feesten ook een optie zijn.
- Clutch: ook al meerdere keren op pkp gestaan, mogen pkp eens overslaan imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Een dance act die Pukkelpop headlinet, moet van in de jaren stillekes zijn geweest dat dat nog gebeurde. Main afsluiten of sub, sure maar alleen headlinen zie ik 'm niet doen. Anderzijds, de populariteit van die man is echt ongekend..
Ja vooral om het laatste.
Fred Again verkoopt zéér vlot en is geen platte act. Ideale headliner voor 2024.
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Een dance act die Pukkelpop headlinet, moet van in de jaren stillekes zijn geweest dat dat nog gebeurde. Main afsluiten of sub, sure maar alleen headlinen zie ik 'm niet doen. Anderzijds, de populariteit van die man is echt ongekend..
In 2016 stonden The Chemical Brothers er nog als headliner.

EDIT: ik had het verkeerde jaartal ^^
 
Laatst bewerkt:

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Fred Again zijn management is erg zorgvuldig met het kiezen waar hij speelt, hoeveel hij speelt en op welke spot.
Kan daar moeilijk over in detail gaan. Maar ik acht de kans op Pkp eerder klein voor 2024.

Qotsa en ook Florence (want zo is die wel) lijken me inderdaad zeker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken