Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Fred Again zijn management is erg zorgvuldig met het kiezen waar hij speelt, hoeveel hij speelt en op welke spot.
Kan daar moeilijk over in detail gaan. Maar ik acht de kans op Pkp eerder klein voor 2024.
Qotsa en ook Florence (want zo is die wel) lijken me inderdaad zeker.
Dat was met Rihanna, maar toch ook een editie met enkele geweldige concerten die mij héél lang zijn bijgebleven, o.a. LCD Soundsystem, Anderson.Paak en Sophia.
Dat was met Rihanna, maar toch ook een editie met enkele geweldige concerten die mij héél lang zijn bijgebleven, o.a. LCD Soundsystem, Anderson.Paak en Sophia.
Olivia Rodrigo - Korn - Tyler, The Creator
Royal Blood - Florence + The Machine - The Chemical Brothers
21 Savage - Queens Of The Stone Age - Charlotte De Witte
Zoiets?
Tijdens LCD was het ook echt geen gezellig weertje, herinner ik me.
Maar Pukkelpop is in zijn geschiedenis nog niet vaak uitverkocht geweest, denk ik. Is iets van de laatste 10 jaar of zo, 2016 was eigenlijk dus gewoon een "normaal" jaar
Tijdens LCD was het ook echt geen gezellig weertje, herinner ik me.
Maar Pukkelpop is in zijn geschiedenis nog niet vaak uitverkocht geweest, denk ik. Is iets van de laatste 10 jaar of zo, 2016 was eigenlijk dus gewoon een "normaal" jaar