Pukkelpop 2024

Limburger

Randprogramma
25 mei 2016
126
39
Fred Again zijn management is erg zorgvuldig met het kiezen waar hij speelt, hoeveel hij speelt en op welke spot.
Kan daar moeilijk over in detail gaan. Maar ik acht de kans op Pkp eerder klein voor 2024.

Qotsa en ook Florence (want zo is die wel) lijken me inderdaad zeker.
Het nummer van Fred Again werd wel gebruikt voor het vuurwerk.
Misschien al een subtiele hint?
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Dat was 2016 zelfs. Een van de rustigse Pukkelpopdagen qua verkoop las ik eens.
De andere headliners waren Rihanna en LCD Soundsystem - die laatste is helaas geen grote ticket seller, of toch zeker niet bij het PKP-publiek.
 

Chimme

Campingartiest
8 aug 2017
78
46
Was volgens mij op alle vlakken een drama jaar als ik het me goed herinner.
Dat was met Rihanna, maar toch ook een editie met enkele geweldige concerten die mij héél lang zijn bijgebleven, o.a. LCD Soundsystem, Anderson.Paak en Sophia.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Dat was met Rihanna, maar toch ook een editie met enkele geweldige concerten die mij héél lang zijn bijgebleven, o.a. LCD Soundsystem, Anderson.Paak en Sophia.
Soulwax vond ik toen ook indrukwekkend, heb op basis van dat optreden kaartjes voor hun show in de AB later dat jaar gekocht.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
583
371
Olivia Rodrigo - Korn - Tyler, The Creator
Royal Blood - Florence + The Machine - The Chemical Brothers
21 Savage - Queens Of The Stone Age - Charlotte De Witte
Zoiets?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Dat was met Rihanna, maar toch ook een editie met enkele geweldige concerten die mij héél lang zijn bijgebleven, o.a. LCD Soundsystem, Anderson.Paak en Sophia.
Ja dat zeker. Maar erg matige verkoop. LCD en Paak waren zoooo rustig. Plek zat.
Rihanna die uitblonk in niet professioneel zijn.
 

Chimme

Campingartiest
8 aug 2017
78
46
Ja dat zeker. Maar erg matige verkoop. LCD en Paak waren zoooo rustig. Plek zat.
Rihanna die uitblonk in niet professioneel zijn.
Tijdens LCD was het ook echt geen gezellig weertje, herinner ik me.
Maar Pukkelpop is in zijn geschiedenis nog niet vaak uitverkocht geweest, denk ik. Is iets van de laatste 10 jaar of zo, 2016 was eigenlijk dus gewoon een "normaal" jaar :)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Tijdens LCD was het ook echt geen gezellig weertje, herinner ik me.
Maar Pukkelpop is in zijn geschiedenis nog niet vaak uitverkocht geweest, denk ik. Is iets van de laatste 10 jaar of zo, 2016 was eigenlijk dus gewoon een "normaal" jaar :)
Ver onder de verwachtingen hoor. Was ook het jaar met plots 10 podia als ik het me goed herinner. Het jaar erna serieus gedownsized.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.538
4.421
Met QOTSA en Korn (?) zou ik toch weer een weekend overwegen, zeker als de line up even goed is als dit jaar (kon spijtig genoeg niet)
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken