Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Wat een dag he gisteren. Sierra Ferrell was een leuke opstarter op de achtergrond. Johnny fucking Marr, wat een lekkere no nonsense show met veel goede Smiths nummers. Ook zijn solowerk klonk gewoon vet. Jammer van die Iggy Pop cover, speel dan Panic denk ik dan.

Oklou was heel mooi. Ingetogen en soms weer hard. Lekker sferisch op het schommeltje. Daarna met wat eten klaar gemaakt voor de show van het weekend. David Byrne. Verwachtingen lagen torenhoog door 8 jaar geleden in de Barn. En ik weet niet of het dat aantikte, maar het was op een andere manier gewoon weer fenomenaal.

The xx had echt heel vervelend publiek. Het was ook wat traag en sober, maar jemig wat spelen die lekker.
Grappig heb het publiek bij de xx als muisstil en heel aandachtig ervaren

Hier ook het idee geluk te hebben met waar ik sta, want zelf ook aandachtig en uitbundig publiek gehad bij zowel Byrne (steengoed) en XX (wauw)

Grappig heb het publiek bij de xx als muisstil en heel aandachtig ervaren
Ja, hoorde ik van meer mensen met een goede plek. Ik wou echter iets meer overzicht hebben zodat ik het publiek ook goed kon overzien. Maar stond niet eens heel ver weg, dus dat was wel jammer.

Users who are viewing this thread