Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Wat een dag he gisteren. Sierra Ferrell was een leuke opstarter op de achtergrond. Johnny fucking Marr, wat een lekkere no nonsense show met veel goede Smiths nummers. Ook zijn solowerk klonk gewoon vet. Jammer van die Iggy Pop cover, speel dan Panic denk ik dan.

Oklou was heel mooi. Ingetogen en soms weer hard. Lekker sferisch op het schommeltje. Daarna met wat eten klaar gemaakt voor de show van het weekend. David Byrne. Verwachtingen lagen torenhoog door 8 jaar geleden in de Barn. En ik weet niet of het dat aantikte, maar het was op een andere manier gewoon weer fenomenaal.

The xx had echt heel vervelend publiek. Het was ook wat traag en sober, maar jemig wat spelen die lekker.
Grappig heb het publiek bij de xx als muisstil en heel aandachtig ervaren

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Hier ook het idee geluk te hebben met waar ik sta, want zelf ook aandachtig en uitbundig publiek gehad bij zowel Byrne (steengoed) en XX (wauw)

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Ja, hoorde ik van meer mensen met een goede plek. Ik wou echter iets meer overzicht hebben zodat ik het publiek ook goed kon overzien. Maar stond niet eens heel ver weg, dus dat was wel jammer.

We zouden willen dat we op die plek hadden gestaan. We stonden best goed en een stukje verder dan vooraan midden. maar helaas, pratende buren. Gelukkig konden we schakelen en er ons niets van aantrekken en opgaan met de rest die wel voor de show komt.
Wordt allemaal meegenomen in ons eindoordeel later van onze eerste dtrh.

Waarom zou je Naaz die Hotot spot geven voor slechts paar honderd man? Nou, daarom dus. Wat stoer, wat mooi, wat belangrijk. Heb zelden zoveel gevoeld bij een optreden als dit einde.

• Geweldig
Waarderingen: elo
We zouden willen dat we op die plek hadden gestaan. We stonden best goed en een stukje verder dan vooraan midden. maar helaas, pratende buren. Gelukkig konden we schakelen en er ons niets van aantrekken en opgaan met de rest die wel voor de show komt.
Wordt allemaal meegenomen in ons eindoordeel later van onze eerste dtrh.
Ik heb het idee dat ik dit jaar weer wat meer lees dat het tegenvalt met de aandacht voor optredens dit jaar, juist nadat men hier vorig jaar in dit topic overwegend positief over was.

Vind het heerlijk om mee te lezen zeg. Goed om te lezen dat The XX wel in de smaak viel. Laat die Ziggo Dome show maar komen

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Harry Mack was insane! Heb niks met hiphop maar dit was magisch. Wat een artiest! Beirut was heel leuk, vooral de dans show achterin 🤣.
Claw boys claw heel vet , Charlotte cardin ook heel goed, de nieuwe Dua Lipa. Nu al geweldige dag

Wat betreft de geheime show van sticks vanavond: Typhoon en Jawat zijn op het festival. Insiders gaven mij een hint dat er ook iemand van het Buiten Westen album komt, dit is waarschijnlijk Duvel. Verder zal Rico vast ook weer van de partij zijn. Weten jullie al meer?
Het wordt typhoon, stond net naast hem:-)

• Leuk
Waarderingen: Chicken
Rikas enorme verrassing. Wat een energie. Vind tot nu toe de disco gelieerde muziek plastic geweest, maar hier zat zeker wel soul in.

Berninger was fantastisch. Kwam wat moeizamer op gang, daarna recht in je hart. Panic Shack was ook echt een feestje!
Loyle Carner ook geweldig. Werkelijk een heerlijk weekend gehad met de in mijn ogen vooraf mindere line-up. Ik hou van Dtrh!
Nu Florence, maar ik trek haar niet zo goed. Energie is er ook er echt uit helaas ...

Users who are viewing this thread