Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Ik herinner me vooral lange saaie breaks en vlakke kicks.

Dat zou wel heel vet zijn. Ik denk wel dat je dan wel weer naar Teddy terug moet verhuizen, want dat gaat meer volk naar één plek trekken. Ik weet ook niet wat het financieel betekent als je 's nachts live acts gaat programmeren, daar zit ongetwijfeld ook een kostenplaatje aan. En DTRH moet natuurlijk ook wel oppassen dat het niet teveel publiek gaat trekken dat voor het nachtprogramma komt..
Tja, van mij part ruilen ze gewoon de DJs die dit jaar in de nacht stonden met een paar van de elektronische live acts. Dat verandert er niks in de kosten, maar maakt het nachtprogramma gelijk interessanter.

Hoe hebben jullie dit jaar de nacht programmering ervaren?
grappig dat ieders ervaring altijd zo anders is, wij vonden de nachten eigenlijk heel chill. Misschien niet ideaal als je keihard wilt beuken (tip: Lowlands), maar wel heerlijk om te dwalen, en super divers qua genres! (iets waar juist op het Lowlands forum altijd over wordt geklaagd). House in the Bizarre, Rave in Croque Madame en Rex, Punk in Holding, Indie Hitjes in Teddy, Rare Shit bij Orkater, en als middelpunt the Fuzzy waar menig groep wel zn draai kon vinden. Ide gaf het in het slotinterview al aan, maar ik vond de Fuzzy als centraal middelpunt goed werk, en ook de indie hitjes in de Teddy werkte verrassend goed. De sfeer in de Teddy was juist super. Zoveel vrolijke mensen, leuke interacties. En nog niet eerder benoemd, maar ik was echt enthousiast over de balonnen als lichtshow in de Teddy, zo goed gevonden. Ik wist niet dat het een bucket list item was maar ik ben toch blij dat ik kan zeggen dat ik met een reuze konijn heb gedanst

1783887618900.png1783887524247.png1783887442084.png

Users who are viewing this thread