S saurus Geliefde act 4 feb 2019 1.564 2.346 45 minuten geleden #461 Jasper31 zei: Ondertussen al wel het geld terug? Hier bij onze hele groep dit mailtje gehad maar niemand heeft tot op heden zijn geld terug. Klik om te vergroten... Mijn vrouw heeft haar skullies terug gestort gehad op 1juli. Ik nog altijd niks.
Jasper31 zei: Ondertussen al wel het geld terug? Hier bij onze hele groep dit mailtje gehad maar niemand heeft tot op heden zijn geld terug. Klik om te vergroten... Mijn vrouw heeft haar skullies terug gestort gehad op 1juli. Ik nog altijd niks.
CedricH Gouden Tip 19 jun 2024 253 647 45 minuten geleden #462 Hier ook nog niks, ook geen waarborg van de inferno tent. Nog even geduld hebben zeker, aangezien ze zichzelf max 30 dagen geven.
Hier ook nog niks, ook geen waarborg van de inferno tent. Nog even geduld hebben zeker, aangezien ze zichzelf max 30 dagen geven.
Slyder73x Support act 4 jun 2022 970 1.786 24 minuten geleden #463 swissepfan zei: Bon Jovi klonk jaren geleden al zo vals als de pest Klik om te vergroten... volgens mij heb je mijn post niet goed gelezen.... ik vond dat ook maar is geopereerd aan zijn stembanden en het klinkt ineens weer een stuk beter Waarderingen: Joslittel
swissepfan zei: Bon Jovi klonk jaren geleden al zo vals als de pest Klik om te vergroten... volgens mij heb je mijn post niet goed gelezen.... ik vond dat ook maar is geopereerd aan zijn stembanden en het klinkt ineens weer een stuk beter