Oasis

In mijn hoofd is het ook vrij logisch dat dit een soort "test" was hoe het zou zijn en gaan. Nu evalueren en dan in de loop van het volgende jaar idd de rest gaan aankondigen en gaan doen in 2027

Zoals eerder aangegeven op efest. Er zou voor half december nog 1 hele grote act komen met tourdata....

Die 'Big announcements' van Liam zijn toch regelmatig in de categorie wassen neus? Ik zou er niet te veel van verwachten.
ja dit
notoire troll op X ;)
ik ga voorals nog er van uit dat het niets wordt

In mijn hoofd is het ook vrij logisch dat dit een soort "test" was hoe het zou zijn en gaan. Nu evalueren en dan in de loop van het volgende jaar idd de rest gaan aankondigen en gaan doen in 2027
Daar ziet het inderdaad wel naar uit. 2026 niets en 2027 weer op tour zo wordt vermeld op efest...

• On fire
Waarderingen: EdsjeFCB
goed zo
aangezien we een huis kopen in 2026. is het opportuun om een met een jaartje uitstel te werken
kwestie van 2027 ze meer te kunnen meepakken (maar voor nu is het potje wegens huis even wat aan de lege kant)

Vanuit efest en neem dit nu niet met een korreltje zout. Blijft wel de vraag wanneer ze het Europese vaste land aandoen en wanneer ze dat naar buiten brengen maar als ik moet gokken zou ik zeggen gelijk met UK.
Got confirmation earlier today.
22nd, 23rd, 26th, 29th and 30th May 2027, Celtic Park. Kicks off the UK tour. Tickets on sale in October this year.

• Leuk
Waarderingen: Bronson en Franzzz

Users who are viewing this thread