The Cure

De volgende geruchten zijn reeds op een ander forum gedeeld:

7 juni - Primavera Sound
12 juni Primavera Porto
15 juni Best Kept Secret
20 juni Hurricane
22 juni Southside
5 juli Rock Werchter
23 augustus All points East London

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Best Kept zou natuurlijk (qua grootte van het festival) een mega vreemde eend in de bijt zijn

De volgende geruchten zijn reeds op een ander forum gedeeld:

7 juni - Primavera Sound
12 juni Primavera Porto
15 juni Best Kept Secret
20 juni Hurricane
22 juni Southside
5 juli Rock Werchter
23 augustus All points East London
Die geruchten zijn hier eerder in een ander topic ook al gedeeld en als zeer onbetrouwbaar beschouwd. Vooral de FKP Scorpio festivals die hiertussen staan, lijken zeer onwaarschijnlijk.

• Leuk
Waarderingen: BatMutsje
Ik had geen verwachtingen voor dit album, maar die singles zijn wel erg goed.

Die geruchten zijn hier eerder in een ander topic ook al gedeeld en als zeer onbetrouwbaar beschouwd. Vooral de FKP Scorpio festivals die hiertussen staan, lijken zeer onwaarschijnlijk.
Waarom de FKP festivals onwaarschijnlijk? In 2019 stond The Cure nog op Hurricane/Southside

Waarom de FKP festivals onwaarschijnlijk? In 2019 stond The Cure nog op Hurricane/Southside
Ik kwam ook al tegen op efest dat ze helemaal geen festivals doen en gaan voor eigen concerten... Wat me op zich ook wel logisch lijkt met een nieuw album na zoveel jaar...

Ik kwam ook al tegen op efest dat ze helemaal geen festivals doen en gaan voor eigen concerten... Wat me op zich ook wel logisch lijkt met een nieuw album na zoveel jaar...
Mwah, 5 van die 8 nummers op dat album kwamen al voorbij in het Sportpaleis en de Ziggo tijdens hun laatste tour in 2022.
'I Can Never Say Goodbye' is nog niet eens uit, en al mijn favoriete The Cure nummer ooit. Hoé goed wordt dit album zeg. Drone:Nodrone klinkt ook veel belovend.

• Leuk
Waarderingen: PJ

Ik heb zelf niet aan mijn fomo toeggegeven maar deze zijn binnen een paar uur weg..

Users who are viewing this thread