The Cure

Thomas1617899544

Playlistbediener
12 okt 2014
19
0
Het verbaast me dat er nog geen topic voor The Cure was... Geen fans hier op het forum?

Mensen die naar The Cure in Antwerpen of Amsterdam gaan?

De eerste 2 setlists van de tour zijn best gruwelijk, 57 verschillende nummers en maar 8 nummers dubbel...
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.115
1.129
Ik ga naar Antwerpen!

Za-li-ge groep! Die setlists zijn inderdaad niet normaal, wat een topgroep!

Hopelijk doen ze dan in 2017 een festivaltour!

Wrong Number in de tweede show, blijft één van mijn (vele) favorieten.
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
The Cure, dat is voor mij een band waarvan ik direct zeg; ,,vet!", maar eigenlijk bizar weinig van luister of zelfs ken.

Natuurlijk ken ik de standaard nummers als Close to me, boys don`t cry en lullaby etc, maar dan houdt het wel een beetje op. Waarschijnlijk ken ik veel meer nummers, maar ken de titels gewoon niet.

Welke albums zou je me aanraden?

Ga niet naar het concert, maar houd ticketswap wel in de gaten want ik zou graag willen. Mocht iemand hier nog 1 of 2 kaarten over hebben...
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.115
1.129
The Cure, dat is voor mij een band waarvan ik direct zeg; ,,vet!”, maar eigenlijk bizar weinig van luister of zelfs ken.

Natuurlijk ken ik de standaard nummers als Close to me, boys don`t cry en lullaby etc, maar dan houdt het wel een beetje op. Waarschijnlijk ken ik veel meer nummers, maar ken de titels gewoon niet.

Welke albums zou je me aanraden?

Ga niet naar het concert, maar houd ticketswap wel in de gaten want ik zou graag willen. Mocht iemand hier nog 1 of 2 kaarten over hebben…

Bestival Live 2011 is een zeer goede instapplaat. Live-cd, een best of - set. Die nummers zijn nu nog steeds het geraamte van de setlist. Dit album staat ook op Spotify.

 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Fan wil ik mezelf niet noemen maar heb ze live gezien op Pinkpop de laatste keer dat ze er waren en dat was wel echt tof. De muziek van hun vind ik wel oke, niet meer dan dat maar live is het wel echt fantastisch. Dat gevoel wat de zanger in de optredens legt is fenomenaal. Wel absoluut een aanrader om eens te gaan zien ja.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986

The Cure's Reeves Gabrels:

samenvatting:
- geen tour in 2021
- materiaal voor 2 albums gemaakt
- The Cure plannen in de herfst (UK?)
- The Cure plannen voor het hele volgend jaar (tour 2020)
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.920
1.696
Mooi. Kunnen ze BKS inhalen. Die was ze in Hilvarenbeek in 2019 door de neus geboord door Pinkpop als ik me niet vergis?
 

Igo.

Campingartiest
25 okt 2015
74
53
Pre-sale voor de Ziggo begint vanmiddag om 12 uur! Je komt er via de officiële website van The Cure.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.086
297
Ik ook!

Dit gaat mijn derde keer zijn, met name de eerste keer was fenomenaal goed.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken