Lowlands 2026

Nou die beelden van DTRH maken me niet jaloers. Ik zag op insta een moshpit waar ze knuffelend in sprongen. Hipster- en Amsterdam-niveau ligt daar volgens mij nóg hoger!

• Leuk
Waarderingen: Davidd en CVS
Maar alle dingen die je noemt gelden toch ook voor andere festivals? Of kiezen ze dan voor gratis festivals oid?

Gedeeltelijk! LL was natuurlijk altijd een vrij "open" festival waar ze op het gebied van drank meenemen het terrein op (en ook drugs gebruik) best wel een oogje dicht knepen.

Andere festivals waren volgens mij altijd al vrij streng bij toegangscontrole. Bijvoorbeeld een Pinkpop ben ik gefouilleerd.

Een ander publiek is bij LL wel iets van de laatste jaren hoor. Het was altijd wat alternatief en nu wel echt hip en mainstream geworden.

Andere festivals verkopen ook nauwelijks uit dus denk alles bij elkaar zal het wel invloed hebben.

Pinkpop is er ook nog niet mee gestopt omdat het niet goed ging qua kaartverkoop. Waarom LL wel? Als je product niet goed (genoeg) meer is, dan kopen mensen het niet meer. Dat ligt niet aan de prijs.

Qua drukte, ik ben geen nachtdier. Ik ben er alleen donderdagnacht. Is het dan echt zo druk tijdens de andere nachten? Of is het de sfeer / publiek / vriendelijkheid die ook anders is?

Het is echt TE DRUK - Echt proppen en schuifel werk in veel tenten! Enkel zondag nacht ietsie beter te doen maar nog niet heel chill hoor.

Line up is nu wel weer meer zoals vroeger (persoonlijk vind ik de headliners niks maar goed de keuzes zijn te begrijpen) dus hopelijk met wat minder drukte weer een betere ervaring :)

• Leuk
Waarderingen: sjoeske
Nou die beelden van DTRH maken me niet jaloers. Ik zag op insta een moshpit waar ze knuffelend in sprongen. Hipster- en Amsterdam-niveau ligt daar volgens mij nóg hoger!

Nou misschien zijn ze allemaal daar heen gegaan dan? Ik wil dit jaar geen meisjes in glitterjurkjes zien bij Turnstile :ROFLMAO:

Nou ik ben normaal niet zo van het afkraken, maar die socials van DTRH stralen wel heel veel uit qua publiek waar ik me normaal wel aan kan ergeren. Geen reclame voor mij om naar DTRH te gaan.

Alsof al het Lowlands feest publiek zich daar heeft verzameld. Hoop dat het in het echt daar op DTRH wel mee valt en dat het alleen het beeld van de socials is.

Users who are viewing this thread