Bospop 2024

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
606
586
Volgens mij is de info in de app nog niet helemaal bijgewerkt, daar staan nog dingen van vorig jaar in.
Ook de plattegrond ontbreekt nog.
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
165
34
Volgens mij is de info in de app nog niet helemaal bijgewerkt, daar staan nog dingen van vorig jaar in.
Ook de plattegrond ontbreekt nog.
bijvoorbeeld: De muntprijs staat op 3,20, maar dan kan je ze niet gebruiken tijdens Guns n Roses. niet werkende link naar route-info. Sowieso een heel verhaal over de restitutie van kaarten en munten. een bospop 2024 officieel album met artiesten van vorig jaar.

Dan kan je toch beter dat eerst even opruimen en een week later je app lanceren? Niet zo scherp allemaal.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
655
517
De ICT-afdeling van Bospop heeft dit jaar niet haar beste jaar. Anderzijds betekent dit dat er volgend jaar wel weer een Bospop 2025 komt, want ze kunnen nu niet stoppen op hun hoogtepunt..
 
  • Haha
Waarderingen: remkobak en Brian

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.741
1.899
De ICT-afdeling van Bospop heeft dit jaar niet haar beste jaar. Anderzijds betekent dit dat er volgend jaar wel weer een Bospop 2025 komt, want ze kunnen nu niet stoppen op hun hoogtepunt..
Het hoogtepunt qua edities lag wat mij betreft net voor corona... Dat waren echt goede edities. Voor dit jaar enkele goede klappers in de (sub) headliners maar de invulling voor de tent valt me zwaar tegen... Wat mij betreft stoppen ze ook met die coverbands... Maar wie ben ik...
ICT afdeling is inderdaad niet top....
 

chansadres

Playlistbediener
12 dec 2023
18
35
De mobiele website geeft ook de nieuwe tijden zonder overlap.
De ict afdeling kan het oeps tshirtje weer tevoorschijn halen ;)
 
  • Haha
Waarderingen: PJ

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.593
2.069
Het hoogtepunt qua edities lag wat mij betreft net voor corona... Dat waren echt goede edities. Voor dit jaar enkele goede klappers in de (sub) headliners maar de invulling voor de tent valt me zwaar tegen... Wat mij betreft stoppen ze ook met die coverbands... Maar wie ben ik...
ICT afdeling is inderdaad niet top....
Ik vind dat de overheid sowieso accijnzen moet heffen op alle optredens van coverbands.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken