Concertaankondigingen

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
225
255
Die viel mij ook op :), zou dat nog wat zijn anno 2024?
Geen idee maar Brabant lijkt de laatste tijd wel weer de plek voor oldhead hiphop dingen. Mezz heeft ook Loyd Banks, Hall of Fame heeft Onyx, Effenaar heeft Hieroglyphics, Cannibal Ox(wat ik jammer genoeg moet missen) en de Rakim show voordat die tour gecanceld werd. Leuke boekingen allemaal
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.800
5.439
Ik ben dan ook geen echte sjeng en zelfs geen geboren Mestreechteneer. Alhoewel ik al lang hier woon en bekend ben met De Vrijthof (De Vriethof) heb ik er voor gekozen het bij het algemeen bekende Het te houden om te voorkomen dat er straks Caligula's Horsegangers vreemd aangekeken gaan worden als ze het ook De Vrijthof gaan noemen ;-)
Het is inderdaad 'de Vriethof' in 'ut Mestreechs', maar ik wilde onze bovenrivierse vrienden al niet teveel verwarren (uiteindelijk toch gebeurd waarschijnlijk).. 😂

Ik ben zelf overigens ook geen Sjeng/Mestreechteneer, en heb er ook nooit gewoond (werk er wel al jaren). Ik ben geboren en getogen in hartje Heuvelland, oftewel een echte 'Boer' zoals Sjengen ons noemen. ;)
Ons dialect wijkt ook weer aanzienlijk af van het Mestreechs, en neigt veel meer naar Duits (maar dan weer niet zo Duits als de Kerkrader of Vaalser dialecten). 😅
 
Laatst bewerkt:

TMS98

Playlistbediener
29 jan 2024
33
37
Al veel eerder hier vermeld maar nu echt aangekondigd: The Last Dinner Party naar Paradiso op 31 oktober, kaartje kost maar liefst 39 euro... 😶 verkoop 17 mei 10.00
Vreemd genoeg is de pagina op de Paradiso site terug offline gehaald, toch nog te vroeg bekendgemaakt?
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.800
5.439
Die viel mij ook op :), zou dat nog wat zijn anno 2024?
Dat is wel apart, op W-festival in Oostende een paar weken eerder staan juist twee originele leden van de Furious Five: Grandmaster Melle Mel en Scorpio (samen met de twee overgebleven leden van de Sugarhill Gang).
 

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
225
255
Dat is wel apart, op W-festival in Oostende een paar weken eerder staan juist twee originele leden van de Furious Five: Grandmaster Melle Mel en Scorpio (samen met de twee overgebleven leden van de Sugarhill Gang).
Het lijkt dat deze tour een mix tussen presentatie en live set(met focus op live set) dit zegt de mezz site erover

Grandmaster Flash, een van de founding fathers van hiphop en de grondlegger van de scratch, neemt het publiek mee op een onvergetelijke reis door de hiphopgeschiedenis met zijn legendarische turntable skills tijdens zijn ‘The Birth of a Culture’ tour. Tijdens deze unieke tour kunnen fans niet alleen luisteren naar, maar ook zien! Grandmaster Flash deelt zijn breaks, scratches en mix skills via een camera die boven hem hangt. Als een ware pionier neemt hij het publiek mee op een audiovisuele reis door de geschiedenis van hiphop, waarbij hij zijn eigen aanzienlijke rol benadrukt

Klinkt als een toffe set up

Hij speelt ook in luxor trouwens op 15 september!
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.814
2.447
Ik ga dit topic heel even misbruiken. Enkele maanden geleden hadden we het hier over de aankomende show van Caligula's Horse in de Muziekgieterij, over minder dan twee weken is het al zo ver. We komen met een leuke club van het forum (althans, dat vinden wij zelf) afgezakt naar het zuiden en zoeken nog een mooie plek op loopafstand van de zaal. Bij voorkeur met een goed assortiment speciaal bieren en ruimte voor een hapje eten. Wie heeft er tips? Mogelijk @MetalLimbo , @Mark's Kal of @elo ? En wie zin heeft om aan te sluiten, wees welkom!
Zo jammer dat ik er zelf niet bij kan zijn. Van de opties die al genoemd zijn: Gouverneur is inderdaad een goeie optie, zowel voor biertjes als ook opties om te dineren. Lumiere ben ik zelf niet zo enthousiast over. De setting is prachtig, maar de keren dat ik er ben geweest moest ik erg lang wachten en ben ik ook wel eens verrast met kippenpoten die nog rauw van binnen waren.
Denk dat er voor jullie veel goede opties op de markt zijn. Minckelers is prima eten + drinken. Oak 34 voor het eten en Peter's pub voor het drinken(ligt allemaal in hetzelfde rijtje). Aan de overkant van de markt ligt ook nog eetcafé de Zwaan(bieren en eten beide prima).
Ik zou inderdaad wel van tevoren, zeker voor het eten, ergens reserveren.
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
393
501
Childish gambino prijzen

VIP 1- STANDING€ 222,88
VIP 2 - SEATED€ 324,00
GOLDEN CIRCLE€ 109,76
GOLDEN SEATS€ 109,76
RANG 3€ 100,80
RANG 4€ 94,64
RANG 5 - GA STANDING€ 89,60
RANG 5 - WHEELCHAIR€ 89,60
RANG 6€ 79,52
RANG 7€ 69,44
RANG 8€ 59,92
 
  • Wow
Waarderingen: slyke

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.814
2.447
Childish gambino prijzen

VIP 1- STANDING€ 222,88
VIP 2 - SEATED€ 324,00
GOLDEN CIRCLE€ 109,76
GOLDEN SEATS€ 109,76
RANG 3€ 100,80
RANG 4€ 94,64
RANG 5 - GA STANDING€ 89,60
RANG 5 - WHEELCHAIR€ 89,60
RANG 6€ 79,52
RANG 7€ 69,44
RANG 8€ 59,92
Zo crimineel dat je meteen snapt waarom hij zich Gambino noemt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.327
9.052
Zo crimineel dat je meteen snapt waar de Gambino vandaan komt.
Had het eigenlijk nog veel erger verwacht, en in de categorie Travis Scott/Tool/Swift/Pearl Jam.

Staanplaatsen dus 89,60 euro, is nog altijd erg duur, maar ga het nog net slikken... De duurste tickets van 109,76 voor de golden circle ga ik passen...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.783
6.528
Duur is duur, maar alles tussen rang 6 en gewoon staan is, met alle hedendaagse prijzen, nog niet buiten proportioneel.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.327
9.052
Duur is duur, maar alles tussen rang 6 en gewoon staan is, met alle hedendaagse prijzen, nog niet buiten proportioneel.
Ja, en die VIP prijzen laat ik ook even buiten beschouwing. Zulke onnozele prijzen had je 5 jaar geleden ook al voor die VIP pakketten. En duurder.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.783
6.528
Die golden circle tickets zijn zelfs ongeveer even duur als de gewone staplaatsen voor Swift en Robbie Williams.

Blijft duur, daar niet van. En VIP / Golden Circle en Regulier Staan blijft belachelijk.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.814
2.447
Die golden circle tickets zijn zelfs ongeveer even duur als de gewone staplaatsen voor Swift en Robbie Williams.

Blijft duur, daar niet van. En VIP / Golden Circle en Regulier Staan blijft belachelijk.
Zij hebben dan het geldgraaien ook écht tot topsport verheven.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.241
5.609
Omdat ik weet heb van veel miserie met hem achter de schermen, niet nakomen afspraken, shows cancelen… ik zie nog iets gebeuren. Speciale entourage ook.

Sorry voor het pessimisme hoor!
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.783
6.528
Omdat ik weet heb van veel miserie met hem achter de schermen, niet nakomen afspraken, shows cancelen… ik zie nog iets gebeuren. Speciale entourage ook.

Sorry voor het pessimisme hoor!
Is dit recent? Of alweer van wat jaren terug?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken