Concertaankondigingen

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
227
257
Guilt trip+SORCERER+Forgein hands op 8 november naar hall of fame ism 013
Alberta Cross op 20 september naar Café Wilhelmina ism Effenaar
meer data voor de Sit Down and Listen to Hooverphonic tour dus met strijkorkest 23 oktober Theater aan de Schie, 28 oktober Tivolivredenburg, 30 oktober PLt Heerlen
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion en Nelios

mees

Randprogramma
9 jan 2020
128
180
Al veel eerder hier vermeld maar nu echt aangekondigd: The Last Dinner Party naar Paradiso op 31 oktober, kaartje kost maar liefst 39 euro... 😶 verkoop 17 mei 10.00
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske

Fluxion

Gouden Tip
24 feb 2023
252
225
Guilt trip+SORCERER+Foreign hands op 8 november naar hall of fame ism 013
Dit is trouwens ook wel een hele mooie. Foreign Hands wil ik echt heel graag zien en over een maandje komen ze met hun debuutalbum. Alleen het lijkt er dus op dat ze de opener zijn? Dus dat zal wel een veel te korte set worden. Guilt Trip afgelopen zaterdag gezien en dat was ook wel vermakelijk. De andere nog niet bekend mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

NachoNienke

Playlistbediener
10 mei 2023
40
24
Hopelijk komt Pup hierna weer ook eens los naar Nederland. De show in 2022 met Pom Pom Squad was geweldig en hoorde hetzelfde over de Jera show vorig jaar
Het enige wat ik van dat concert in de Melkweg weet, is de geur toen het publiek naar buiten kwam echt heel vies was. Die rook je aan de overkant van de straat namelijk. :sick:
Maar hoorde van mijn vriend dat de Jera show inderdaad ook erg gaaf was.
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
481
403
Al veel eerder hier vermeld maar nu echt aangekondigd: The Last Dinner Party naar Paradiso op 31 oktober, kaartje kost maar liefst 39 euro... 😶 verkoop 17 mei 10.00
Toch wel heel blij dat ik ze nu in Melkweg OZ heb gezien... Ff twijfelen of ik ze een derde keer wil zien (ook nog Rock Werchter...)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.460
11.430
Ik ga dit topic heel even misbruiken. Enkele maanden geleden hadden we het hier over de aankomende show van Caligula's Horse in de Muziekgieterij, over minder dan twee weken is het al zo ver. We komen met een leuke club van het forum (althans, dat vinden wij zelf) afgezakt naar het zuiden en zoeken nog een mooie plek op loopafstand van de zaal. Bij voorkeur met een goed assortiment speciaal bieren en ruimte voor een hapje eten. Wie heeft er tips? Mogelijk @MetalLimbo , @Mark's Kal of @elo ? En wie zin heeft om aan te sluiten, wees welkom!
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.588
4.330
Ik ga dit topic heel even misbruiken. Enkele maanden geleden hadden we het hier over de aankomende show van Caligula's Horse in de Muziekgieterij, over minder dan twee weken is het al zo ver. We komen met een leuke club van het forum (althans, dat vinden wij zelf) afgezakt naar het zuiden en zoeken nog een mooie plek op loopafstand van de zaal. Bij voorkeur met een goed assortiment speciaal bieren en ruimte voor een hapje eten. Wie heeft er tips? Mogelijk @MetalLimbo , @Mark's Kal of @elo ? En wie zin heeft om aan te sluiten, wees welkom!
Gouverneur lijkt me de beste keuze. Kan wel druk zijn op een zaterdagmiddag, dus wellicht handig om te reserveren via de website.
 

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
227
257
Het enige wat ik van dat concert in de Melkweg weet, is de geur toen het publiek naar buiten kwam echt heel vies was. Die rook je aan de overkant van de straat namelijk. :sick:
Maar hoorde van mijn vriend dat de Jera show inderdaad ook erg gaaf was.
Hah tjah punk/emo shows+zwetende 20ers/beging 30ers met slechte conditie+de Melkweg echt de grootste geur gaar box van de grote Nederlandse zalen is. Ik heb erger geroken(Moose blood+pup in de dynamo kelder bijvoorbeeld eeuwen terug...) maar fris was het inderdaad niet.

Dit is trouwens ook wel een hele mooie. Foreign Hands wil ik echt heel graag zien en over een maandje komen ze met hun debuutalbum. Alleen het lijkt er dus op dat ze de opener zijn? Dus dat zal wel een veel te korte set worden. Guilt Trip afgelopen zaterdag gezien en dat was ook wel vermakelijk. De andere nog niet bekend mee.
Gelukkig met dit soort 'hardcore' bills spelen ze vaak maar sets van 30 dus ik denk dat dit gewoon 30 voor foreign hands het meeste is dat je gaat krijgen, 30 voor SORCERER(die ook rond die koers spelen, leuke band) en dan 45-50 voor Guilt Trip. Leuke package ja maar ik vindt de supports veel leuker dan de main act ook al is die inderdaad wel vermakeljk. Flinke upgrade wel van de LD naar Hall Of Fame. Beide zijn tour supports wel

Voor de Belgen onder ons de Guilt Trip tour komt ook naar België op 09-11-2024 BE Ghent – Chinastraat
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Daar ga ik toch bij zijn. Nog even kijken of ik een ander concert in de verkoop ga zetten omdat het wel too much is dit jaar. En ik had al zo met mijzelf afgesproken om rustig aan te doen dit jaar...
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
265
170
Ik ga dit topic heel even misbruiken. Enkele maanden geleden hadden we het hier over de aankomende show van Caligula's Horse in de Muziekgieterij, over minder dan twee weken is het al zo ver. We komen met een leuke club van het forum (althans, dat vinden wij zelf) afgezakt naar het zuiden en zoeken nog een mooie plek op loopafstand van de zaal. Bij voorkeur met een goed assortiment speciaal bieren en ruimte voor een hapje eten. Wie heeft er tips? Mogelijk @MetalLimbo , @Mark's Kal of @elo ? En wie zin heeft om aan te sluiten, wees welkom!

Naast de muziekgieterij bevindt zich filmzaal Lumiere.
https://lumiere.nl/

Iets verder lopen zit een Irish Pub waar je ook goed kan eten
https://www.johnmullins.nl/

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Lumiere.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.800
5.439
Ik ga dit topic heel even misbruiken. Enkele maanden geleden hadden we het hier over de aankomende show van Caligula's Horse in de Muziekgieterij, over minder dan twee weken is het al zo ver. We komen met een leuke club van het forum (althans, dat vinden wij zelf) afgezakt naar het zuiden en zoeken nog een mooie plek op loopafstand van de zaal. Bij voorkeur met een goed assortiment speciaal bieren en ruimte voor een hapje eten. Wie heeft er tips? Mogelijk @MetalLimbo , @Mark's Kal of @elo ? En wie zin heeft om aan te sluiten, wees welkom!
Het hangt er natuurlijk wel vanaf wat voor plek je naar op zoek bent, om wat te eten of wat te drinken, of beide?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken