Zaaltjes/Concertlocaties

ouweknar

Campingartiest
19 okt 2018
59
37
Smashing Pumpkins spelen op 28 juni in de Rockhall van Esch-sur-Alzette. Wie heeft er ervaring met deze zaal/hal?
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.522
1.986
Smashing Pumpkins spelen op 28 juni in de Rockhall van Esch-sur-Alzette. Wie heeft er ervaring met deze zaal/hal?

Tijdje geleden geweest voor concert van Ghost, vond het een prima zaal van wat ik me ervan herinner. Ongeveer grootte van de Afas, maar dan wat warmere uitstraling. Omgeving van de hal is een wat meer industriële setting. Fijn publiek toen ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: ouweknar

ouweknar

Campingartiest
19 okt 2018
59
37
Gisteren ben ik in Het Depot in Leuven naar Raman en Living Colour gaan kijken. Prima shows.

Het Depot is een voormalige bioscoop, recht tegenover het station van Leuven. Tussen haakjes, het station heet niet Leuven-Centraal, dat is de gevangenis die zo heet.
De zaal heeft een capaciteit van net geen 1000 man, met staanplaatsen en een kleine zittribune. Er zijn lockers, toiletten (uiteraard) en een kleine toog waar ge iets kunt drinken ook. De akoestiek is prima.
Meer faciliteiten zoals een resto zijn er niet; in Leuven zijn er genoeg etablissementen om te eten en te drinken natuurlijk.
Aan het station is er een grote parking (De Bond), nachttarief is 3 euro.

 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Bob105

Nxs_

Randprogramma
21 aug 2017
194
138
@Bert in het Concertagenda topic zei je dat je naar de infosessie over de Oosteroort nieuwbouw was, waren daar nog interessante updates?
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
@Bert in het Concertagenda topic zei je dat je naar de infosessie over de Oosteroort nieuwbouw was, waren daar nog interessante updates?
Eigenlijk niet. Alles ligt nog bij de raad. Streven is 2030 klaar.
verslagen (die van gisteren staat er nog niet op) staan op
 
  • Wow
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken