Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tijdje geleden geweest voor concert van Ghost, vond het een prima zaal van wat ik me ervan herinner. Ongeveer grootte van de Afas, maar dan wat warmere uitstraling. Omgeving van de hal is een wat meer industriële setting. Fijn publiek toen ook.
Gisteren ben ik in Het Depot in Leuven naar Raman en Living Colour gaan kijken. Prima shows.
Het Depot is een voormalige bioscoop, recht tegenover het station van Leuven. Tussen haakjes, het station heet niet Leuven-Centraal, dat is de gevangenis die zo heet.
De zaal heeft een capaciteit van net geen 1000 man, met staanplaatsen en een kleine zittribune. Er zijn lockers, toiletten (uiteraard) en een kleine toog waar ge iets kunt drinken ook. De akoestiek is prima.
Meer faciliteiten zoals een resto zijn er niet; in Leuven zijn er genoeg etablissementen om te eten en te drinken natuurlijk.
Aan het station is er een grote parking (De Bond), nachttarief is 3 euro.
Het Depot is een concertzaal in Leuven, gelegen aan het Martelarenplein. Het Depot organiseert concerten en festivals en biedt muzikanten, dj’s en muziekliefhebbers de kansen om zich creatief uit te leven en te groeien.
Informatie- bijeenkomsten De Nieuwe Poort Nieuws22 januari 2024 De Oosterpoort is een onmisbaar en geliefd podium voor artiesten en publiek. Maar het gebouw is niet toekomstbestendig. Daarom werken de gemeente Groningen en SPOT aan de plannen voor een opvolger van De Oosterpoort, onder de...
Via routeplanner De lijn kan je alles terugvinden. Halte nabij De Roma is Zegel.
In principe nog voldoende tijd na afloop om op een tram te kunnen springen.
Nog nooit problemen gehad dat ik de laatste tram niet haalde.
Via routeplanner De lijn kan je alles terugvinden. Halte nabij De Roma is Zegel.
In principe nog voldoende tijd na afloop om op een tram te kunnen springen.
Nog nooit problemen gehad dat ik de laatste tram niet haalde.
Heeft iemand ervaring met het parkeerterrein bij de Mainstage (Brabanthallen) in Den Bosch? Sta je daar na een show een hele tijd vast om het terrein af te komen of valt dat reuze mee? Ik wil met de auto naar Sum 41.
Vraagje ik ga morgen naar planet earth 3 in concert in de ziggo dome. Nu kreeg ik van de week een mailtje van Eventim dat mijn kaartjes zijn aangepast. Op de nieuwe tickets staat nu een andere zitplek dan ik oorspronkelijk had uitgezocht (ik zat eerste rij vak 103 en nu 3e rij vak 104). Enig idee of dit zomaar mag, zonder mijn toestemming en waarom ze dit zouden doen?
Edit: in mijn Google wallet staan nog wel de kaartjes met de originele zitplekken.
Je hebt een parkeerterrein naast Ahoy. Volgens mij kan je deze van te voren reserveren. Het wegrijden is daar wel vaak een drama. Laatste keer een uur vast gestaan. Je kan je auto ook parkeren aan de andere kant van het zuiderpark. Hiervoor moet je wel savonds het zuiderpark doorlopen, want niet altijd een hele fijne plek is om doorheen te wandelen. Je rijd hier wel zo weg.