Zaaltjes/Concertlocaties

Vraagje ik ga morgen naar planet earth 3 in concert in de ziggo dome. Nu kreeg ik van de week een mailtje van Eventim dat mijn kaartjes zijn aangepast. Op de nieuwe tickets staat nu een andere zitplek dan ik oorspronkelijk had uitgezocht (ik zat eerste rij vak 103 en nu 3e rij vak 104). Enig idee of dit zomaar mag, zonder mijn toestemming en waarom ze dit zouden doen?

Edit: in mijn Google wallet staan nog wel de kaartjes met de originele zitplekken.
Even contact opgenomen met Eventim en blijkbaar wordt het podium verder naar voren verplaatst, waardoor er geen zicht meer was vanaf vak 103, vandaar de verplaatsing.

Vraagje over Vera: zijn de Mainstage en Downstage in hetzelfde gebouw? En hoe laat is een concert met voorprogramma doorgaans voorbij dat om 20:30 begint?

Ik heb ook een vraag. Ik ben een paar keer naar Gelredome geweest, maar de laatste keer is even geleden (AC/DC destijds) maar ik ben zelf nooit gereden. In April ga ik naar Transmission en zal ik waarschijnlijk zelf moeten rijden, nu zie ik parkeer kaarten te koop voor € 30,00 op P1.

Ik weet dat het veel geld is, maar heb liever geen gedoe en iets meer betaal, dan dat ik allemaal moeilijk met doen met shuttlebussen en dergelijke.

Is het dan een goed idee om die P1 te nemen? Iemand ervaring mee?

Vraagje over Vera: zijn de Mainstage en Downstage in hetzelfde gebouw? En hoe laat is een concert met voorprogramma doorgaans voorbij dat om 20:30 begint?
Ja, beide zijn in hetzelfde gebouw.

Mijn ervaring met Vera (heb jarenlang een Vera clubkaart gehad) is dat ze niet strak op begin- en vooral eindtijden zitten.

• Leuk
Waarderingen: Black Lies

Users who are viewing this thread