Bruce Springsteen

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Face value :) En het liefst alleen via de transfer-functie op Ticketmaster.
Meestal met concerten van dit formaat dalen de prijzen wel dichtbij de datum van het concert. Dus met voldoende geduld en vertrouwen moet face value wel lukken. Maar dat is dan nog steeds Ticketswap.

Met alle toffe dingen die Bruce nu aan het doen is, heb ik Swap wel aangezet. Begin wel steeds meer zin te krijgen in toch een Bruce show. Maar in Nijmegen dan wel het voorste vak anders ben je een soort figurant van andermans concert.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian en Bartjuh1981

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.215
797
Meestal met concerten van dit formaat dalen de prijzen wel dichtbij de datum van het concert. Dus met voldoende geduld en vertrouwen moet face value wel lukken. Maar dat is dan nog steeds Ticketswap.
Oh komt wel goed hoor, heb de vraag ook uitstaan in diverse andere Bruce-groepjes. En het is niet voor mezelf... Ik ben natuurlijk al lang voorzien :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Duintje

Playlistbediener
25 mei 2021
7
5
Over 5 weken Springsteen in SanSiro...

Kaarten zijn nog niet te downloaden.

De boodschap op ticketmaster.it is nog altijd:


Delivery

eTicket with postponed delivery guaranteed by the day before the event

Iemand ervaring met hoeveel dagen van tevoren ze die kaarten dan downloadbaar maken ?
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.215
797
Over 5 weken Springsteen in SanSiro...

Kaarten zijn nog niet te downloaden.

De boodschap op ticketmaster.it is nog altijd:


Delivery

eTicket with postponed delivery guaranteed by the day before the event

Iemand ervaring met hoeveel dagen van tevoren ze die kaarten dan downloadbaar maken ?
De Spaanse kaarten zijn recent pas verschenen in het account. Dus gewoon geduld hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Voor de concerten in Nijmegen wordt toch verwacht dat er een voorprogramma is? Entree: 16:00, Aanvang: 18:00. Denk dat ze dat dan deze maand wel bekend zullen maken, vorig jaar maakte ze het voorprogramma voor Landgraaf pas eind mei bekend. Vond dat voorprogramma toen erg tegenvallen. Zouden er voor nog meer Europese shows een voorprogramma zijn?
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
647
512
Voor de concerten in Nijmegen wordt toch verwacht dat er een voorprogramma is? Entree: 16:00, Aanvang: 18:00. Denk dat ze dat dan deze maand wel bekend zullen maken, vorig jaar maakte ze het voorprogramma voor Landgraaf pas eind mei bekend. Vond dat voorprogramma toen erg tegenvallen. Zouden er voor nog meer Europese shows een voorprogramma zijn?
Misschien in Werchter nog? Voor de andere shows verwacht ik sowieso geen voorprogramma.
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses en Bartjuh1981

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.215
797
Voor de concerten in Nijmegen wordt toch verwacht dat er een voorprogramma is? Entree: 16:00, Aanvang: 18:00. Denk dat ze dat dan deze maand wel bekend zullen maken, vorig jaar maakte ze het voorprogramma voor Landgraaf pas eind mei bekend. Vond dat voorprogramma toen erg tegenvallen. Zouden er voor nog meer Europese shows een voorprogramma zijn?
Ik denk voor het merendeel niet. Misschien Werchter en Nijmegen. Dat zijn de meest "festival-achtige" settings. De rest zijn stadions.
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

ycagwyw

Campingartiest
11 sep 2023
81
33
Nog mensen die de roll call gaan doen in Nijmegen of Werchter?

Ik krijg het niet geregeld. Ik gok op redelijke plaatsen als ik er bij opening ben (front field).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken