Bruce Springsteen

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
638
501
Bij de laatste shows telkens een sign request, gisteren een fan op het podium om samen met Bruce te dansen. Bij een Springsteen concert in 2024 behoort weer alles tot de mogelijkheden! Blij met m'n vier shows dit jaar en wellicht dat ik Werchter ook nog probeer mee te pakken.
 
  • Winning
Waarderingen: Bartjuh1981

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.212
791
De setlist van show #2 in Inglewood gisteravond lijkt nog maar weinig op die van 2023. Mooie verrassingen ook weer en een special guest.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
276
Wat een heerlijk wisselende setlists. Daar stond The Boss vroeger altijd bekend om, dus heel mooi dat hij het weer oppakt.

Voor de eerste show in Nijmegen heb ik kaarten. Ook maar tickets voor de tweede show gaan scoren denk ik. Al ben ik benieuwd of de setlists in dezelfde stad ook van elkaar gaan verschillen.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Wat een heerlijk wisselende setlists. Daar stond The Boss vroeger altijd bekend om, dus heel mooi dat hij het weer oppakt.

Voor de eerste show in Nijmegen heb ik kaarten. Ook maar tickets voor de tweede show gaan scoren denk ik. Al ben ik benieuwd of de setlists in dezelfde stad ook van elkaar gaan verschillen.
Die verschillen juist, LA heeft ook 2 shows gehad
Leuke statistiek:
Eerste 7 shows in de VS in 2023 36 verschillende nrs
Eerste 7 shows in de EU in 2023 36 verschillende nrs
Eerste 7 shows 2024 50!!!! verschillende nrs
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445

Bruce Springsteen werkt mee aan film over zichzelf​

Aangepast: Gisteren, 22:33Gisteren, 22:03in FILM
Bruce Springsteen en zijn manager Jon Landau werken mee aan de film over de zanger, die gaat over het album Nebraska uit 1982. De opnames beginnen dit najaar, meldt de Amerikaanse cultuur- en entertainmentwebsite Variety.

Eerder werd bekend dat The bear-acteur Jeremy Allen White gesprekken voert over het vertolken van de rol van Springsteen. Scott Cooper schrijft en regisseert de film, meldt Variety.

„Samenwerken met Bruce Springsteen, een inspirerende en onvergelijkbare kunstenaar die zoveel betekent voor velen, is een unieke eer”, zegt David Greenbaum, directeur van Disney Live Action en 20th Century Studios. „De diepe authenticiteit van zijn verhaal is in goede handen bij mijn vriend Scott Cooper. Ik ben heel blij om opnieuw met hem samen te werken.”
De film is een bewerking van het boek Deliver me from nowhere: the making of Bruce Springsteen’s Nebraska van schrijver Warren Zanes uit 2023. Het volgt Springsteen tijdens het maken van zijn zesde studioalbum. Met de plaat koos The Boss voor een compleet andere muzikale richting dan bij The river en Born in the U.S.A., die ervoor en erna uitkwamen. Op Nebraska staan naast de gelijknamige titelsong ook nummers als Atlantic City, Johnny 99 en Open all night.

 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

jefke48

Playlistbediener
2 mrt 2023
9
0
Heb 2 tickets voor bruce in werchter te koop, alleen kan ik ze niet verkopen enkel "doorsturen" via ticketmaster.... iemand ervaring hoe dit correct te verkopen zonder stress voor beide partijen?
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
533
Heb 2 tickets voor bruce in werchter te koop, alleen kan ik ze niet verkopen enkel "doorsturen" via ticketmaster.... iemand ervaring hoe dit correct te verkopen zonder stress voor beide partijen?
Niet verkopen en zelf gaan?

Nee je kan kort voor het evenement je ticket als PDF downloaden en dan via Ticketswap alles gewoon verkopen.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Vannacht de laatste show in de VS, nu is Europa aan de beurt. Weer 3 tour debuts. En de show duurde ruim 3 uur.

 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981 en Grunt149

Gebruikers die dit onderwerp bekijken