Sport algemeen

Daarom zeg ik ook discutabel + dat de beleving langzaamaan verdwijnt zo, ik vind het persoonlijk in ieder geval niet leuk meer om naar te kijken, of het nou terecht was of niet.

En of het allemaal doorgestoken kaart is weet ik niet, maar als je ziet waar Messi en landgenoten al 2 WK's lang allemaal mee weg komen durf ik over toeval/eerlijkheid niet meer te spreken in ieder geval.

Die lange VAR ingrepen zijn inderdaad wel jammer. Maar doorgestoken kaart is gewoon gehalte wappie complottheorieën.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Die lange VAR ingrepen zijn inderdaad wel jammer. Maar doorgestoken kaart is gewoon gehalte wappie complottheorieën.
Je hebt doorgestoken kaart en je hebt doorgestoken kaart. Ik zeg ook niet dat allemaal fixed is of wat dan ook, maar je kunt toch niet ontkennen dat Messi en Argentinië overal mee weg komen de laatste 2 WK's en dat alle discutabele beslissingen in zijn voordeel uitvallen? Als je dat niet ziet dan steek je gewoon je kop in het zand. En nee, ik ben geen complotwappie, dat is wat anders dan constateren wat je ziet en dat in twijfel trekken.

Je hebt doorgestoken kaart en je hebt doorgestoken kaart. Ik zeg ook niet dat allemaal fixed is of wat dan ook, maar je kunt toch niet ontkennen dat Messi en Argentinië overal mee weg komen de laatste 2 WK's en dat alle discutabele beslissingen in zijn voordeel uitvallen? Als je dat niet ziet dan steek je gewoon je kop in het zand. En nee, ik ben geen complotwappie, dat is wat anders dan constateren wat je ziet en dat in twijfel trekken.
Wat wil je dan zeggen. Dat de fifa tegen de scheidsrechters zegt dat ze Messi en Argentinië moeten bevoordelen? Als dat geen complot is...😅

Wat wil je dan zeggen. Dat de fifa tegen de scheidsrechters zegt dat ze Messi en Argentinië moeten bevoordelen? Als dat geen complot is...😅
Weet ik veel, kan ook onbewust zijn, dat scheidsrechters hem geen rood durven te geven (al dan niet onder druk) omdat het de grote Lionel Messi is.

BTW, de FIFA en corruptie kan ook geen verrassing zijn toch, als het wel zo zou zijn 😅

Users who are viewing this thread