Albumaankondigingen

Bert

Support act
14 nov 2014
829
751
Op 24 november komt de nieuwe Joe Jackson uit. En zoals Joe dat vaker doet, compleet anders dan zijn eerder albums.
Ik ben (bevooroordeeld) fan, maar kan me voorstellen dat dit bij het grote publiek niet zal aanslaan.
Eerste singel is net online gekomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.403
6.955
Helemaal gemist, maar Myrath komt met een nieuw album in februari.
Eerste single al een maand uit:

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Do not adjust your set: Andre 3000 is releasing his debut solo LP this Friday, November 17. New Blue Sun is a surprise album in more ways than one: In place of beats, bars, and singing, the 87-minute record presents André the flautist. Contrabass flute, Mayan flutes, bamboo flutes, and digital wind instruments feature heavily, NPR reports. One track is titled, “I Swear, I Really Wanted to Make a ‘Rap’ Album but This Is Literally the Way the Wind Blew Me This Time.” Another is called “Ninety Three ’Til Infinity and Beyoncé.” The full tracklist, below, is worth your time.

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.289
10.030
Marcus King brengt 5 april zijn nieuwe album Mood Swings uit. Eerste single is al uit en het lijkt er toch op dat het net even wat verder de mainstreamkant op gaat, terwijl er toch ook wel een oud geluid blijft hangen. Ik weet het nog niet helemaal.

Wel geproduceerd door Rick Rubin, dus wat dat betreft zit het wel goed!
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
534
485
Marcus King brengt 5 april zijn nieuwe album Mood Swings uit. Eerste single is al uit en het lijkt er toch op dat het net even wat verder de mainstreamkant op gaat, terwijl er toch ook wel een oud geluid blijft hangen. Ik weet het nog niet helemaal.

Wel geproduceerd door Rick Rubin, dus wat dat betreft zit het wel goed!
Rick Rubin is heel goed. Album van dhr King komt dus helemaal in orde. Ben al erg benieuwd naar zijn concert in Roma Antwerpen. Schitterende zaal om hem te zien lijkt me (nog nooit in die zaal geweest).
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.112
3.634
Rick Rubin is heel goed. Album van dhr King komt dus helemaal in orde. Ben al erg benieuwd naar zijn concert in Roma Antwerpen. Schitterende zaal om hem te zien lijkt me (nog nooit in die zaal geweest).
Echt een prachtige zaal. Alleen de wijk is wat minder, maar daar heb je geen last van.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Raoul

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.907
3.509
Echt een prachtige zaal. Alleen de wijk is wat minder, maar daar heb je geen last van.
Viel me toen ik daar was ook best mee hoor? Zou er niet per se een dagje vrijwillig doorbrengen, maar was niet veel mis mee.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.112
3.634
Viel me toen ik daar was ook best mee hoor? Zou er niet per se een dagje vrijwillig doorbrengen, maar was niet veel mis mee.
Ik zou er inderdaad ook niet een dag vrijwillig willen doorbrengen 😁. Paar keer toch wel wat bijna onveilige situaties gehad, waarbij locals elkaar op straat aanvielen. Ook regelmatig van die opgefokte gasten in die wijk.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.907
3.509
Ik zou er inderdaad ook niet een dag vrijwillig willen doorbrengen 😁. Paar keer toch wel wat bijna onveilige situaties gehad, waarbij locals elkaar op straat aanvielen. Ook regelmatig van die opgefokte gasten in die wijk.
Haha, gewoon op de fiets gaan joh. Snel weg daar.
 
  • Haha
Waarderingen: Mark's Kal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken