Rock Werchter 2026

Dit zal de afsluiter dan zijn?? Ze geven nog niet de indruk er een eind aan te breien namelijk… šŸ™

Die zijn gewoonweg beter. Werp een blik op de huidige top 40 in Nederland en dat staat vol met vooral volkszangers, terwijl zeker in de gitaarmuziek Belgiƫ Ʃcht goede dingen produceert de laatste jaren.
Oh, dan gaan we even kijken in de Belgische hitlijst. Aaron Blommaert, Maksim & Babet, Camille, Niels Destadsbader, Judith. Ik ken het allemaal niet, veel te ontdekken dus qua Belgische kwaliteitsmuziek.

Ze bakken het wel bruin ja bij Humo/De Morgen. Bij momenten toch, want er zitten ook serieuze reviews tussen.

Stoorde mij mateloos aan de recensie van TWOD. Volgens de journalist werden er bij het eerste nummer een aantal noten verkeerd gespeeld, en hebben ze zich pas na 7 minuten herpakt.

Die recensie is naar mijn gevoel geschreven vanuit het standpunt van iemand die de band al een twintigtal keren heeft gezien, en toch moest speuren naar een puntje kritiek om een ster af te trekken. Is dezelfde journalist die 2 sterren heeft gegeven aan Agnes Obel.

Och ja, zoals iemand het benoemde, kan je Humo/De Morgen beter niet al te serieus nemen. Maar ik merk dat ik, in een onbewaakt moment toch in de val blijf trappen. :)
2 sterren voor Agnes Obel? WTF

• Leuk
Waarderingen: phil
Ik heb de indruk dat de meesten onder ons danig genoten hebben van hun favoriete bands, van welk genre dan ook. Mijn 42ste RW was er ƩƩntje om in te kaderen omwille van meerdere redenen! Op naar RW27!

Users who are viewing this thread