Bruce Springsteen

Een beetje een drogreden imo. Want door de kaarten nog duurder te maken maak je de doorverkoop ook weer duurder. Linksom of rechtsom help je mee je fans uit te knijpen / knijp je je fans uit.

Vanuit zowel moreel besef als fanservice zouden artiesten hun kaartprijzen normaal mogen houden.

Als je echt wat wilt doen aan die doorverkoop doe je het zoals Swift en Radiohead deden: dan maak je doorverkopen gewoon moeilijk tot onmogelijk. Met ID naar binnen en anders pech.
Deed ed Sheeran ook niet zoiets de laatste keer in Antwerpen? ( Zelf niet geweest, maar had zoiets gelezen dacht ik)

Wat gaaf dat je Keith en Ronnie hebt ontmoet.

Bij Werchter heb ik ook aan de rail gestaan door de longen uit mijn lijf te rennen (dat was stiekem nog best een end vanaf de poortjes) maar geef mij inderdaad maar de rust en ruimte van zo’n nummertje en de paar dagen vakantie in Zuid-Limburg, Praag en Hockenheim waren ook niet verkeerd. Ik begreep dat de regels rondom de calls vroeger veel strenger waren zodat je echt niks kon doen tussendoor en je ook ‘s nachts moest melden. Gelukkig zijn de tussentijden nu ruim genoeg om ook nog wat van de omgeving te kunnen genieten. Ik ga heel hard duimen voor EU data in 2027 of 2028.
Die stage run bij Werchter was inderdaad behoorlijk :D. Maar het is mij ook gelukt om aan de rail te staan daar ja!

• Geweldig
Waarderingen: Moniek

Users who are viewing this thread