King Gizzard and the Lizard Wizard

De livestream met orkest ❤️. Echt zo jammer dat ik dat in ga missen in november.
Ik vermijdt dus de beelden tot ik het zelf ga zien, maar als je er niet bij kunt zijn dan is die stream echt een uitkomst geweest ja. Heel gaaf dat er toch 1 orkest en venue ja heeft gezegd tegen het streamen, kijk er ook naar uit later deze beelden terug te kunnen kijken. Ik lees verder online ook niets dan lyrische reacties op de shows zelf en op de beelden ervan, dus dat ze er weer iets bijzonders van gemaakt hebben staat al wel vast...

• Leuk
Waarderingen: fiesta
King Gizzard & The Lizard Wizard heeft hun volledige catalogus op Bandcamp nu aan een prijs die je zelf bepaalt. Je kiest dus zelf wat je betaalt, zelfs als dat nul dollar is. Normaal kost een album daar minimum $9, maar jij kiest nu zelf wat je betaalt.

merkte met het verhuizen op dat ze niet meer op spotify staan?
jammer begon er lekker in te komen
maar dan zulle we ze maar steunen via bandcamp

• Leuk
Waarderingen: Bubba
merkte met het verhuizen op dat ze niet meer op spotify staan?
jammer begon er lekker in te komen
maar dan zulle we ze maar steunen via bandcamp
of volg hen naar een andere dienst, apple music bv, betere kwaliteit en de artiesten verdienen er meer aan

Hadden mensen nog goesting naar een meetup te Den Bosch of is er een groepschat waar ik (nog) niet in zit :oops: ?
Wat mij betreft gaat die meetup er komen hoor! En tenzij er echt zwaarwegende bezwaren zijn, stel ik voor om hem bij Bossche Brouwers aan de Vaart te houden. Dat is op loopafstand van de Mainstage, er kan gegeten worden (geen super uitgebreid menu, maar ze hebben wel diner mogelijkheden) en heel veel mooie speciaalbieren te verkrijgen.

Laat me aub voor aanstaande vrijdag 24 oktober in dit topic als reactie op deze post of anders evt via DM weten of je erbij kunt en wilt zijn. Dan ga ik een tafel reserveren.

NB: @Dr. Hannibal en @Loek123 zijn er sowieso al bij.

Wat mij betreft gaat die meetup er komen hoor! En tenzij er echt zwaarwegende bezwaren zijn, stel ik voor om hem bij Bossche Brouwers aan de Vaart te houden. Dat is op loopafstand van de Mainstage, er kan gegeten worden (geen super uitgebreid menu, maar ze hebben wel diner mogelijkheden) en heel veel mooie speciaalbieren te verkrijgen.

Laat me aub voor aanstaande vrijdag 24 oktober in dit topic als reactie op deze post of anders evt via DM weten of je erbij kunt en wilt zijn. Dan ga ik een tafel reserveren.

NB: @Dr. Hannibal en @Loek123 zijn er sowieso al bij.

Nog geïnteresseerden hiervoor?

@fred alweer..? @wenteldave?

Heeft de Mainstage eigenlijk een tribune of gaan we met z'n allen moeten staan? Kon dat niet zo snel vinden.

Users who are viewing this thread