Paaspop 2027

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
7.333
11.125
1791039324069.png

Tickets
Line-up
Overnachten
Vervoer

Zouden ze Electric Callboy in de Phoenix krijgen? In de apollo gaat dat doodvallen helaas.

Verder verwacht ik Froukje inderdaad wel, Raccoon is al even geleden en ook Merol komt met een nieuwe plaat.

Ik wil graag 1 act van het kaliber pendulum/alestrom en dan ben ik al wel weer tevreden

• Leuk
Waarderingen: Karel_073
Zouden ze Electric Callboy in de Phoenix krijgen? In de apollo gaat dat doodvallen helaas.

Verder verwacht ik Froukje inderdaad wel, Raccoon is al even geleden en ook Merol komt met een nieuwe plaat.

Ik wil graag 1 act van het kaliber pendulum/alestrom en dan ben ik al wel weer tevreden
Denk dat Electronic Callboy nooit in de Phoenix gezet kunnen worden, zijn ze toch te groot voor. Mochten ze wel komen op Paaspop dan koop ik 100% zeker een dagkaart

Die Apollo is gewoon echt te groot, vind de keuze voor die tent toch merkwaardig aangezien hij nooit helemaal vol is

Racoon en Merol stonden er beiden vorig jaar, maar goed voor Paaspop zegt dat niks ;)

Die Apollo is gewoon echt te groot, vind de keuze voor die tent toch merkwaardig aangezien hij nooit helemaal vol is
Comfort of voor als het echt koud en nat is dat iedereen plek heeft om te schuilen?

Je kan ook moeilijk je Main Stage afsluiten, want daar kopen veel mensen hun tickets voor.

Users who are viewing this thread