King Gizzard and the Lizard Wizard

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.176
2.996
Bij eender welke andere band waar ik fan van ben, zou ik excited zijn door dit nieuws.
Bij King Gizz denk ik 'natuurlijk, waar anders? Ofwel op tour, ofwel in de studio.' :LOL:
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
666
595
Show in de AFAS inmiddels uitverkocht.
De dag ervoor ga ik ook nog naar de 3 hour set in Hamburg (ook uitverkocht)! Nog meer forumleden die naar beide gaan?
 
  • Leuk
Waarderingen: Brundlecat

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.298
5.709
Ik sla dit jaar even een ronde over. Na Gizz vorig jaar 3 keer gezien te hebben, heeft de Gizz moeheid toch lichtjes toegeslagen hier. Al lijkt die marathon show in Hamburg me wel heel cool, maar dat is niet naast de deur, dus die is qua logistiek en budget niet echt haalbaar voor mij.

Maar ik ben wel benieuwd naar alle (hopelijk) enthousiaste verhalen en reacties hier! Ondanks dat ik het persoonlijk jammer vind dat het tijdperk van de Paradiso’s en de Tivoli’s voorbij is, denk ik dat ze een zaal als AFAS ook prima aankunnen, en het feit dat de interesse in hen zo blijft groeien is natuurlijk sowieso alleen maar positief.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.498
1.952
Ik sla dit jaar even een ronde over. Na Gizz vorig jaar 3 keer gezien te hebben, heeft de Gizz moeheid toch lichtjes toegeslagen hier. Al lijkt die marathon show in Hamburg me wel heel cool, maar dat is niet naast de deur, dus die is qua logistiek en budget niet echt haalbaar voor mij.

Maar ik ben wel benieuwd naar alle (hopelijk) enthousiaste verhalen en reacties hier! Ondanks dat ik het persoonlijk jammer vind dat het tijdperk van de Paradiso’s en de Tivoli’s voorbij is, denk ik dat ze een zaal als AFAS ook prima aankunnen, en het feit dat de interesse in hen zo blijft groeien is natuurlijk sowieso alleen maar positief.
Ik zit op dezelfde golflengte. Echt een van de beste/interessantste bands die er voor mij bestaan op t moment. In mijn hype periode heb ik ze ook 4x kunnen zien. Ga desondanks toch naar de Afas, maar merk dat ik niet zo gehyped als eerst was. Even pauze is prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken