Gaaf! Dat was ook mijn eerste show. Ik kan helaas geen uitsluitsel geven over de setlist, ik kende de nummers toen zelf nog niet goed genoeg om te weten wat er gespeeld werd. Wel herinner ik mij dat het eigenlijk 1 lang nummer leek te zijn, waarin telkens weer herkenbare stukjes in een andere context terug leken te komen. Toen ik later inderdaad op setlist.fm zag dat Nonagon Infinity integraal was gespeeld, matchte dat genoeg met mijn herinnering om het voor waar aan te nemen. Die 3voor12 recensie kende ik niet, verwarrend... Kan eens wat navraag doen, mocht ik meer info vinden kom ik er zeker op terug! Ben nu ook wel benieuwd haha.Helemaal weer in de ban van. Vandaag ook shows 8 en 9 in Brabant geboekt.
Maar even iets anders: de Lowlands 2016 setlist. Dit was mijn eerste show van ze en het staat me niet aan dat setlist.fm hoogstwaarschijnlijk niet klopt. Dit is ook overgenomen door kglw.net en verhalen online dat dit een van de weinige keren zou zijn geweest dat ze Nonagon Infinity integraal speelden. Maar volgens 3voor12 speelden ze o.a. ook I'm In Your Mind Fuzz en The River. Door deze show ben ik verzeild geraakt in de Gizzverse, maar ik kende volgens mij alleen Gamma Knife, dus ik weet het zelf niet.
Iemand toevallig die hier meer van weet of de setlist misschien zelfs in zijn of haar bezit heeft?
Edit: wel een hele fijne review trouwens, sluit verder ook helemaal aan bij mijn herinnering, legendarisch show!
Laatst bewerkt: