Bruce Springsteen

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.289
872
Pendelbussen geen idee. Roll call zal al enkele dagen voor het concert beginnen. Even Greasy Lake of dit forum in de gaten houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

glider5

Playlistbediener
1 mei 2023
39
5
Pendelbussen geen idee. Roll call zal al enkele dagen voor het concert beginnen. Even Greasy Lake of dit forum in de gaten houden.
dan is het eerste concert nog bezig ;) - hoe gaat iedereen naar het concert die aan een roll call meedoet? wil weten of de pendelbussen al vroeg die kant op gaan, stadsbussen zullen wel niet rijden
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
710
558
dan is het eerste concert nog bezig ;) - hoe gaat iedereen naar het concert die aan een roll call meedoet? wil weten of de pendelbussen al vroeg die kant op gaan, stadsbussen zullen wel niet rijden
De pendelbussen zullen pas tegen het einde van de middag starten (verwacht ik). Tot die tijd zul je dus aangewezen zijn op de reguliere stadsbussen. Als je meedoet met de roll call zal de stadsbus je vast op tijd naar het Goffertpark kunnen brengen ;)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.435
6.815
Geloof het of niet: er zijn fans die bij het eerste concert eerder weggaan om een laag nummer voor de roll-call van show 2 te krijgen.
Ja maar, ja maar, ja maar..... Waarom? Dit haalt toch de hele lol weg? Ten minste, voor zover die lol er al is. (zegt de hypocriet in mezelf)

Ik zat ook even te kijken qua roll call naar komende zondag bij Dublin. Mijn hotel is echter 40 min lopen, dus ik denk dat ik het toch te ver vind. Misschien dat ik die avond ervoor (19:00 toch?) een nummertje haal en dan de ochtend van het concert zelf (dat is dan toch de eerstvolgende?)
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
710
558
Ja maar, ja maar, ja maar..... Waarom? Dit haalt toch de hele lol weg? Ten minste, voor zover die lol er al is. (zegt de hypocriet in mezelf)

Ik zat ook even te kijken qua roll call naar komende zondag bij Dublin. Mijn hotel is echter 40 min lopen, dus ik denk dat ik het toch te ver vind. Misschien dat ik die avond ervoor (19:00 toch?) een nummertje haal en dan de ochtend van het concert zelf (dat is dan toch de eerstvolgende?)
Klopt inderdaad. Als voorbeeld: 2 uur geleden zijn nummers rond 150 uitgedeeld voor het concert van overmorgen. Wel moet je bij de laatste roll call volhouden tot het concert start. Dan kun je in de tussentijd dus niet meer weggaan, de stad in bijvoorbeeld.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.289
872
Ja maar, ja maar, ja maar..... Waarom? Dit haalt toch de hele lol weg? Ten minste, voor zover die lol er al is. (zegt de hypocriet in mezelf)
Tja, iedereen moet het zelf weten natuurlijk, maar ik vind het ook een beetje raar.
Ik zat ook even te kijken qua roll call naar komende zondag bij Dublin. Mijn hotel is echter 40 min lopen, dus ik denk dat ik het toch te ver vind. Misschien dat ik die avond ervoor (19:00 toch?) een nummertje haal en dan de ochtend van het concert zelf (dat is dan toch de eerstvolgende?)
Ik stond zondag in Kilkenny op rij 5 of 6 in t midden zonder roll-call. Rond 2u in de gewone rij gaan staan. Vanaf die plek ook This Hard Land mogen meemaken. Maar uiteindelijk ben ik halverwege de pit gaan staan waar alle ruimte was. Goed zicht, bewegingsruimte, mogelijkheid voor een drankje en een wc'tje ;-)

Trouwens, tip: zaterdag spelen The Seeger Sessions Revival band in The Button Factory in Dublin. Ik ga daar ook heen, net als veel andere Bruce fans. Ik neem zelfs aan dat de laatste roll-call op zaterdag hier rekening mee houdt: https://www.eventbrite.ie/e/the-see...he-button-factory-dublin-tickets-754431473847
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Jodi

Playlistbediener
5 mei 2023
24
15
Ik zoek nog een extra kaart voor Werchter (GA). Mocht iemand eentje over hebben dan hoor ik het graag :)
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.289
872
Ik gok zomaar dat je er vanavond ook bij bent. Wat een heerlijke setlist tot nu toe, weer heel verschillend als de vorige. Zelfs covers van Who’ll Stop the Rain en Santa Claus is Comin’ to Town haha
Nee, ik moest deze week een paar dagen werken. 🤣 Ben er zondag in Dublin weer. Heb natuurlijk wel de setlist nauwlettend gevolgd. Paar mooie verrassingen. Leuke opener gezien het weer in Cork. Santa... Tja... Stel je voor dat hij eigenlijk Racing In The Streets op die plek gepland had. Dan gaat de man/vrouw met het Santa-bordje nog een zware avond krijgen in Cork! Wel mooi dat Rainy Night In Soho de afsluiting was. Ik las de dat de weduwe van Shane het concert bezocht. Zeer mooi en passend dus. Bruce is echt weer de oude!
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses en tom93

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
710
558
Nee, ik moest deze week een paar dagen werken. 🤣 Ben er zondag in Dublin weer. Heb natuurlijk wel de setlist nauwlettend gevolgd. Paar mooie verrassingen. Leuke opener gezien het weer in Cork. Santa... Tja... Stel je voor dat hij eigenlijk Racing In The Streets op die plek gepland had. Dan gaat de man/vrouw met het Santa-bordje nog een zware avond krijgen in Cork! Wel mooi dat Rainy Night In Soho de afsluiting was. Ik las de dat de weduwe van Shane het concert bezocht. Zeer mooi en passend dus. Bruce is echt weer de oude!
Als je dan toch zoveel werk steekt in het maken van een sign request, dan snap ik inderdaad niet dat je voor Santa gaat... de keuze is reuze.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
710
558
Seasick Steve en Black Box Revelation zijn de support acts in Werchter:

  • 17h15 – 18h00: Black Box Revelation
  • 18h30 – 19h15: Seasick Steve
  • From 20h00: Bruce Springsteen and The E Street Band
Seasick Steve op 28 juni in Exeter Phoenix, lijkt me dus niet dat hij ook in Nijmegen de support act is (maar valt niet uit te sluiten natuurlijk).
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.659
820
Seasick Steve en Black Box Revelation zijn de support acts in Werchter:

  • 17h15 – 18h00: Black Box Revelation
  • 18h30 – 19h15: Seasick Steve
  • From 20h00: Bruce Springsteen and The E Street Band
Seasick Steve op 28 juni in Exeter Phoenix, lijkt me dus niet dat hij ook in Nijmegen de support act is (maar valt niet uit te sluiten natuurlijk).
Ajb niet zeg, mag toch hopen dat Mojo niet aan die ongein mee doet
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken